Verassing

MnKleintje
4 maanden geleden
Volgen
20 januari zou ik ongesteld moeten worden.. Dus de 24ste maar eens een testje gedaan, en ja hoor ik ben zwanger!! ♡ Nou heb ik dit nog niet met mijn man gedeeld. 7 februari zijn wij een half jaar getrouwd en zitten we lekker voor een weekendje in Londen. Om die reden leek het me dus leuk het dan te vertellen. Hebben jullie nog leuke ideeën? Ik dacht zelf om kleine sneakertjes te halen met een persoonlijke kaart of iets. Maar ben er nog niet helemaal uit. Heb nog iets meer dan een week te gaan met dit geheim... (En ja ik voel me er echt wel schuldig om dit nog voor me te houden ;))
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
22 reacties
LilaM89
4 maanden geleden
Ik ben ook nieuwsgierig eigenlijk hihi :)
  • Rapporteren
MnKleintje
4 maanden geleden
Ik heb dus het kadootje gegeven in de 'sky garden' op ons mini jubileum dus! We hadden lekker geluncht en stonden op het punt om weg te gaan. Tijdens het rondje lopen eerder had ik gezien dat er allemaal kleine rustige eilandjes waren.. dus ik zei zullen we daar nog eventjes heen gaan? We waren lekker een beetje aan het kletsen toen ik vroeg of die zijn kadootje wilden. Waar ik dus eerder het idee had dat die wel vermoedens had, had die die dus blijkbaar helemaaaaal niet. Het doosje ging open en de inhoud sprak natuurlijk wel voor zich. Hij kijkt naar de inhoud geeft een knuffel.. laat weer even los.. echt? Ja. Echt waar? Ja! En toen kwamen de traantjes, echt heeeeel schattig. De rest van het weekend probeerde die super zorgzaam voor mij.. ons te zijn! ^^ Morgen onze eerste echo! Super spannend, als alleen goed zit(waar ik natuurlijk wel van uit ga) gaan we het deze week onze ouders vertellen!
  • Rapporteren