283 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op I.M.A.J

Download de app ZwangerHap kan je alles daar vinden wat je mag eten en wat ...
Dit staat er niet bij, ik had het al opgezocht 😋

4 jaar geleden

Dit staat er niet bij, ik had het al opgezocht 😋
Dit vind ik op ‘bifi’. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Hnvd

Dit vind ik op ‘bifi’. 😊
O ik heb helemaal verkeerd gekeken net denk ik 😅 tnx

4 jaar geleden

Ik mis echt zo veel mijn darmen reageren op heel veel dingen zo heftig... Een simpele yoghurt bv zit ik dagen op de wc🙁 Ik reageer zo heftig op een vleugje lactose Zoveel zin om te kunnen zeggen van jah wij bestellen vandaag wat makkelijks

4 jaar geleden

Weet iemand of we bifiworst mogen eten? Ze daar heb ik ineens zin in😅 volg ...
Als je het eerst warm maakt (en laat afkoelen) kan het wel

4 jaar geleden

Ik mis mn stokbroodje met paté van de slager. En een zacht gekookt ei. Maar verder neem ik t allemaal voor lief omdat we er zoiets moois voor terug krijgen❤️

4 jaar geleden

Ik kan helemaal geen vis meer eten!! Ik kan de geur niet meer weerstaan en moet er van overgeven als ik het ruik of het nu van zalm, zeebaars, tonijn is. En maakt ook niet uit in welke vorm, uit de oven, gebakken of uit een blikje, op pizza etc. Terwijl ik voor de zwangerschap wel van een stukje gebakken vis kom genieten. Hopelijk over een paar maanden weer. Heb op het moment wel echt veel gravings naar paprika chips 😍 haha

4 jaar geleden

Ik kan helemaal geen vis meer eten!! Ik kan de geur niet meer weerstaan en ...
Ik vind echt heel veel dingen naar vis ruiken, terwijl ze echt niks met vis te maken hebben. Zo ruikt voor mij gewokte spinazie echt zoooo vies, dus ik snap je afkeer 😂

4 jaar geleden

Ik mis gerookte zalm zó erg!! Heb al aan manlief aangekondigd dat ik mijn gehele kraamtijd elke dag gerookte zalm wil haha

4 jaar geleden

Ik heb dus zo’n lekker broodje filet van de pomp, of bakker Bart. Als ik ze mag hoef ik ze niet, en in m’n zwangerschap zooo ontzettend zinin!😂

4 jaar geleden

Geen eten echt wat ik mis buiten sushi , maar mijn wijntjes 😏

4 jaar geleden

Ik wil een OESTER!! 😪

4 jaar geleden

Rode wijn of droge witte wijn of rosé met een ijsblokje als het warm is met filet american op een toastje en carpaccio en biefstuk 😛🤤 héérlijk maar we moeten volhouden 😅

4 jaar geleden

Sushi 😭 en lekkere harige hapjes zoals seranoham of harde worst

4 jaar geleden

Sushi en wijn mis ik🙈 heb geen voorkeuren voor bepaald eten(dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet) en ben ook niet meer gaan eten en vind ook niets qua eten anders of vies ruiken. Dit had ik bij mijn dochter wel met fricandel spec ik kokhalste al als ik die zag. Laatst had een vriend van me een fricandelspec. Het eerste wat ik deed was hem die afpakken om eraan te ruiken maar het deed niks met me 🙈🤣

4 jaar geleden

Ik wil een OESTER!! 😪
Amai een oester en een glaasje bubbels 😋😋

4 jaar geleden

Reactie op Domi

Amai een oester en een glaasje bubbels 😋😋
Wij spreken dezelfde taal 😉

4 jaar geleden

Reactie op daniellekhedija

Ik nu vooral een wit wijntje. (Sauvignon) Vooral met vriendinnen Jillz 0. ...
Bij de Aldi heb je een sauvignon zonder alcohol. Ik vind hem prima te drinken maar moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik normaal meer van de zoete witte wijn ben. Een vriendin van mij die altijd droge drinkt vond hem niet zo

4 jaar geleden

Rauwe ham 😭 dat at ik regelmatig met meloen of op wraps..

4 jaar geleden

Filet american met uitjes, carpaccio