15 Reacties
2 jaar geleden
Als ze uitslaapt tot half 8 dan doen wij 1 slaapje (meestal slaapt ze 2-2.5 uur) Is ze rond 6 uur wakker dan doet ze rond 8.30 een slaapje van 45 min en 13.00 slaapt ze 1.5 uur
2 jaar geleden
Een powernapje in de ochtend van 20/30 min is normaal rond deze leeftijd. Maar als je haar daardoor smiddags niet meer goed op bed krijgt kun je het zeker proberen! Misschien doet ze het daar heel goed op. Ieder kindje is anders!
Mijn dochtertje slaapt bijv 30/45 min sochtends. Maar smiddags is t ook steefs vaker maar 1u tot 1,5 ipv de 2/2,5. Dus ik ga het ochtenddutje nu ook inkorten naar 20/30 min
2 jaar geleden
Reactie op mamatime
Na 20 of 30 min slapen kan je kind echt opfrissen hoor! Je kan het proberen ...
Ja maar dat is dan gepaard gegaan met ruim een uur huilen.. voor ons allebei niet prettig. Mijn dochter zit echt al heel lang op 2 slaapjes overigens.
2 jaar geleden
Reactie op Baby Van Pijkeren
Als ze uitslaapt tot half 8 dan doen wij 1 slaapje (meestal slaapt ze 2-2.5 ...
Oh dat is wel een goeie idd bedankt
2 jaar geleden
Als ze uitslaapt tot half 8 dan doen wij 1 slaapje (meestal slaapt ze 2-2.5 ...
Hoelaat doet ze haar eerste dutje dan? Mijne slaapt vaak tot half 8/ 8 uur. Kan t misschien ook proberen om 1 slaapje te doen. En Hoelaat gaat ze naar bed?
2 jaar geleden
Reactie op September21Baby
Hoelaat doet ze haar eerste dutje dan? Mijne slaapt vaak tot half 8/ 8 uur. ...
Als ze om 6u wakker wordt rond 8.30/9u. Ze zat op t 2-3-4, ritme wat nu niet meer werkt daarom al wat verschoven.
Ze gaat tussen 18 en 19 naar bed, afhankelijk van haar middagdutje
2 jaar geleden
Hoelaat doet ze haar eerste dutje dan? Mijne slaapt vaak tot half 8/ 8 uur. ...
Als ze 08.00 wakker word, ligt ze 12.00 op bed. En gaat ze s avonds 19.00 naar bed
2 jaar geleden
Reactie op ihermens
Een slaapje haha wij zitten nog steeds aan de 3😂 ze is van 2
September
Wow echt haha. Wauw!
Toevallig heeft ze vandaag 2 slaapjes van beide 2 uurtjes gedaan. Tis ook nog erg wisselvallig door sprong 7 en de warmte.
Probeer haar zoveel mogelijk te volgen, maar ga ons beide niet gek maken door het nog een keer 1.5u te proberen 😅
2 jaar geleden
Als ze 08.00 wakker word, ligt ze 12.00 op bed. En gaat ze s avonds 19.00 n ...
Dit is wel een goeie. Maar ben benieuwd of de mijne 4 uur wakker kan blijven. In de ochtend heeft ze vaak snel weer slaap.. Maar kan t wel proberen
2 jaar geleden
Dit is wel een goeie. Maar ben benieuwd of de mijne 4 uur wakker kan blijv ...
Heb je het al geprobeerd? Ik zit er ook een beetje over na te denken