22 Reacties
2 jaar geleden
Keukentje, werkbank of modderkeuken buiten is super leuk.
Een kleine glijbaan voor buiten als het past in je tuin.
Loopfietsje, en dan gewoon met 2 wielen. Geen driewieler.
Ballenbak
Plankje met 'snijfruit'
Bouwspeelgoed (duplo of magnetisch speelgoed)
Muziektafel met verschillende instrumenten er op (wij hebben die van janod pure op het lijstje staan. Zoooo tof)
Boekjes en knutselspullen is ook altijd goed
2 jaar geleden
Reactie op Snoopy12
dank je wel is loopkar ook goed Idee ze kan wel staan maar dan aan tafels
b ...
#tip Loopwagentje is ook zeker leuk, maar dan wel even opletten dat, waar ze het vasthoudt, niet voorbij de achterwielen is. Dat is onstabiel en als ze steunen kan de wagen omvallen. Een loopwagentje kan trouwens wel zorgen dat de ontwikkeling van lopen misschien sneller gaat dan het lichaam aankan. Dus rustig aan mee laten spelen in ontdekken. Fijne verjaardag! 馃グ
2 jaar geleden
Wij hebben deze gekocht en zijn er super blij mee, kan ook omgetoverd worden tot step en kan daardoor langer mee. 馃槏 Bekijk Scoot and Ride - Highwaykick 1 - Ash op: https://www.bol.com/nl/p/scoot-and-ride-highwaykick-1-ash/9200000102604597?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 jaar geleden
Reactie op shaaannonv
Wij hebben deze gekocht en zijn er super blij mee, kan ook omgetoverd worde ...
jaa deze gaan mijn ouders geven 馃帀
2 jaar geleden
Ik heb online een fotoboek bijgehouden van zijn eerste jaar met verhaaltjes over zijn ontwikkeling. Deze is al over de 100 euro dus ik vind het een prima cadeau 馃檲 nu snapt hij toch niet want een verjaardag is en later zal hij er plezier van hebben!
2 jaar geleden
Deze van tante en een tankstation er bij natuurlijk ! 馃お kan die tanken