22 Reacties

2 jaar geleden

Lettertrein van vtech. Lelijk ding maar ze is er zo blij mee

2 jaar geleden

Loopfiets of keukentje

2 jaar geleden

Keukentje, werkbank of modderkeuken buiten is super leuk. Een kleine glijbaan voor buiten als het past in je tuin. Loopfietsje, en dan gewoon met 2 wielen. Geen driewieler. Ballenbak Plankje met 'snijfruit' Bouwspeelgoed (duplo of magnetisch speelgoed) Muziektafel met verschillende instrumenten er op (wij hebben die van janod pure op het lijstje staan. Zoooo tof) Boekjes en knutselspullen is ook altijd goed

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Keukentje, werkbank of modderkeuken buiten is super leuk. Een kleine glijb ...
dank je wel is loopkar ook goed Idee ze kan wel staan maar dan aan tafels banken

2 jaar geleden

Reactie op Snoopy12

dank je wel is loopkar ook goed Idee ze kan wel staan maar dan aan tafels b ...
#tip Loopwagentje is ook zeker leuk, maar dan wel even opletten dat, waar ze het vasthoudt, niet voorbij de achterwielen is. Dat is onstabiel en als ze steunen kan de wagen omvallen. Een loopwagentje kan trouwens wel zorgen dat de ontwikkeling van lopen misschien sneller gaat dan het lichaam aankan. Dus rustig aan mee laten spelen in ontdekken. Fijne verjaardag! 馃グ

2 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht en zijn er super blij mee, kan ook omgetoverd worden tot step en kan daardoor langer mee. 馃槏 Bekijk Scoot and Ride - Highwaykick 1 - Ash op: https://www.bol.com/nl/p/scoot-and-ride-highwaykick-1-ash/9200000102604597?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Reactie op shaaannonv

Wij hebben deze gekocht en zijn er super blij mee, kan ook omgetoverd worde ...
jaa deze gaan mijn ouders geven 馃帀

2 jaar geleden

Ik heb online een fotoboek bijgehouden van zijn eerste jaar met verhaaltjes over zijn ontwikkeling. Deze is al over de 100 euro dus ik vind het een prima cadeau 馃檲 nu snapt hij toch niet want een verjaardag is en later zal hij er plezier van hebben!

2 jaar geleden

Van mijn ouders krijgt hij een 4 in 1 loopfiets. Die van topmark. Van mijn broers en zussen en glijbaan en van ons eigenlijk helemaal niks! Hij krijgt geld op zijn rekening. 5 december komt ook zo weer om de hoek en weet dan niks meer.

2 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht van Tickit. Hebben meer mooi montessori-achtig speelgoed. Dit zijn blokken met daarin kraaltjes, zand en vloeistof. Aangezien hij schudden met het pak hagelslag te gek vindt hoop ik dat dit in de smaak zal vallen ;)

2 jaar geleden

Reactie op wave

Wij hebben deze gekocht van Tickit. Hebben meer mooi montessori-achtig spee ...
Wauw deze zijn gaaf zeg!

2 jaar geleden

Wij hebben okk een leuke eerste verjaardag gehad !

2 jaar geleden

Deze was van opa en oma

2 jaar geleden

Deze van mama en papa

2 jaar geleden

Deze van tante en een tankstation er bij natuurlijk ! 馃お kan die tanken

2 jaar geleden

Ons poppie is helemaal blij met het drumstel van V-tech. Loopwagentje en loopfietsje zijn ook een succes!

2 jaar geleden

Reactie op ROF

#tip Loopwagentje is ook zeker leuk, maar dan wel even opletten dat, waar z ...
dank je wel

2 jaar geleden

Reactie op wave

Wij hebben deze gekocht van Tickit. Hebben meer mooi montessori-achtig spee ...
Oe heel leuk! Heb hem even opgeslagen dank je wel voor het delen! 馃き