5 Reacties

één jaar geleden

Hoihoi, ik had precies hetzelfde.. Het kan geen kwaad. Sommige verliezen kilo's door de misselijkheid.

één jaar geleden

Hoihoi, ik ben al wat verder, 23 wkn, maar heb deze week ook hetzelfde gehad en ook 2 kg afgevallen. Vk zei dat t geen kwaad kon! De baby pakt wel wat ze nodig hebben.Wel goed blijven drinken! 😘

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie😘 stelt me gerust!

één jaar geleden

Valt nog mee. Ik viel tijdens de zwangerschap eerst 10 kilo af (ik woog net geen 80kg aan de start) 🙈😂 Als je je zorgen maakt, het helpt om wat vaker op de dag gare groenten te eten. Zo krijg je goeie bouwstoffen binnen. Bij rauwe groenten is je lichaam meer energie kwijt aan het verwerken dan wat het oplevert, vandaar gare groenten. Bv; gek op tomaatjes of paprika tussendoor? Bak ze even met wat lekkere kruiden. Daarnaast is 4 tot 6 dadels per dag eten super gezond tijdens je zwangerschap. Dit kreeg ik als tip van de diëtist

één jaar geleden

Ik ben tijdens de eerste 12 weken, 6 kilogram verloren door misselijkheid. Ik zal op dat moment plots aan het "ideale" gewicht. Zal wel goed komen 😉 niet teveel naar de cijfertjes kijken... Als je zelf weer goed voelt, zal het ook wel goed zijn voor de baby.