35 Reacties

2 jaar geleden

Lieve radeloze mama's, er is hoop! Bij onze dochter heeft dit slaapdrama ruim 4.5 week geduurd (waren ook echt radeloos) en ineens stopte het en sliep ze weer door. Godzijdank. Het is écht een fase en gaat voorbij!

2 jaar geleden

Reactie op Jannekeeg

Hier ook, sliep eerst tot half 6/6 uur kreeg toen nog een fles. Die fles zi ...
Geven jullie nog een flesje tussen 22u & 23u? Zorgde bij ons ervoor dat hij snachts doorsliep, ook in deze periode. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Rose89

Lieve radeloze mama's, er is hoop! Bij onze dochter heeft dit slaapdrama ru ...
🙏🏻

2 jaar geleden

Reactie op Ekeid

Jeetje ! Dat is gewoon afschuwelijk. Hopelijk vannacht beter.
Ja het is echt bijna niet meer vol te houden😢

2 jaar geleden

Reactie op Aeterna

Geven jullie nog een flesje tussen 22u & 23u? Zorgde bij ons ervoor dat ...
Inmiddels wel, huilt hij rond 22/23 hard en helpt een flesje, maar begint rond 2/3 hetzelfde liedje en is hij nauwelijks stil te krijgen. Ik ga straks even naar de huisarts om het medisch uit te laten sluiten en schakel een slaapcoach in. Weet het gewoon even niet meer en hij sliep prima door eerst:(. Als ik hier 4.5 week problemen lees denk ik nog even volhouden, maar na 3 weken ben ik ook gewoon op! Overdag niks aan de hand, vrolijk, speelt, slaapt, eet drinkt goed. Zo raar!

2 jaar geleden

Reactie op Jannekeeg

Inmiddels wel, huilt hij rond 22/23 hard en helpt een flesje, maar begint r ...
Hier precies hetzelfde ook al een week of 3. Klinkt stom maar ik ben blij om te lezen dat het anders ook zo is. Normaal gezien slaapt hij altijd top. Gewoon van 7 tot 7. Hij kan nu echt krijsen van 22:00 tot 01:00, maar ik geef geen flesje. Omdat ik weet dat hij geen honger heeft. En wil hem niet weer ergens aan laten wennen. Dus hoop dat het een fase/ sprongetje is. Aangezien ik het hier dus nu heel veel lees.. Nog maar even door bikkelen dan maar . :(

2 jaar geleden

Hier gaat het weer beter na ongeveer 1,5 week. Hij slaapt soms weer door en wordt niet meer krijsend wakker. Dus hou vol mamas.

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu bij jullie? Hier s avonds nog hetzelfde, maaaar: al twee nachten alleen 1x speentje terug hoeven geven. Én de dutjes lukken al voor de tweede dag! (moet haar wel weer in slaap wiegen sinds lang, best zwaar onderhand haha). Einde lijkt in zicht🙏? Hopelijk voor jullie ook!!

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu bij jullie? Hier s avonds nog hetzelfde, maaaar: al twee n ...
Hier nu sinds 2 avonden weer raak. Daarvoor ging het weer even goed. Ze wordt rond 22u helemaal overstuur wakker. Even troosten en dan slaapt wel weer verder binnen 30min. Verder moet ik er nog standaard 1 a 2x per nacht eruit omdat ze dubbel ligt tegen t hoofdeinde aan haha. Maar dan trek ik zachtjes naar beneden en slaapt ze verder. Speentje kan ze zelf bij liggen er 2 door het bed heen ze komt er vanzelf 1 tegen 🤣

2 jaar geleden

Hier nu sinds 2 avonden weer raak. Daarvoor ging het weer even goed. Ze wor ...
Mm moet niet te vroeg juichen dus 😅 maar klinkt in elk geval niet meer zo erg als eerder

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde ze is nu bijna 14 maanden.. kon altijd van 19:00 tot 07:00 doorslapen en nu snachts rond 3e huilen en ontroostbaar er zit ook een kies aan te komen dus wie weet is dat het ook.. het is ook zo zielig, hopen dat dit snel voorbij is

2 jaar geleden

Oooh wat “fijn” om te lezen dat we niet de enigen zijn. Onze dochter was niet echt een doorslaper (werd altijd wel 1x wakker voor een mini-nachtvoeding), maar nu wordt ze rond 21.30/22.00 uur al krijsend wakker en lukt het niet om haar te troosten. Uiteindelijk leggen we haar tussen ons in op bed, waar ze ineens superrrr vrolijk is. Ze valt gelukkig na een tijdje wel in slaap en zo komen we de nacht een beetje door. Ik moet zeggen dat ik dit te doen vind voor enkele nachtjes, maar weken…? Pfff.. nog iemand tips?

2 jaar geleden

Niet leuk voor de mede ouders maar voor mij wel een geruststelling om te lezen, onze dochter is nu bijna 13 maanden en sinds een week tussen 12 en 3 of 1 en 4 al die uren wakker en niet meer willen / Kunnen slapen echt super vermoeid. We zitten die uren maar beneden en dan gaat onze dochter spelen in het donker en word ze moe en valt ze uiteindelijk wel weer in slaap. Heeft er nog iemand tips?

2 jaar geleden

Hier is het ook al ruim een week raak. Midden in de nacht histerisch huilen en ontroostbaar. Nu gaat het gelukkig weer beter en is het vooral drama bij naar bed brengen. Overdag ook huilen als we haar in haar bedje leggen. Na 5/10 min valt ze gelukkig in slaap. Ze heeft ook zelf besloten geen speentje meer te willen. Dat maakt het in slaap vallen ook wat lastiger. Hopelijk is ze snel weer de oude. Succes met jullie kindjes

2 jaar geleden

Reactie op ienemienie

Niet leuk voor de mede ouders maar voor mij wel een geruststelling om te le ...
Sterkte! Helaas geen tips, maar houdt vol en het gaat echt voorbij. Hier gaat het inslapen nu weer vrijwel als vanouds en ‘s nachts is ze steeds minder vaak/lang wakker. Nog geen nacht doorgeslapen helaas, maar we zien steeds verbetering. En tegelijkertijd ook veel nieuwe leuke ontwikkelingen (zelf proberen te gaan staan zonder bank oid, zelf willen eten etc)