23 Reacties

één jaar geleden

Ik lees even mee. Afspraak van vorige week kon niet doorgaan en lees inderdaad veel wisselende berichten. Ik twijfel ook of we deze gaan doen..

één jaar geleden

I feel you! Heb ook deze twijfel!

één jaar geleden

Hi! Mijn dochter heeft deze prik wel gehad, ze was er wel even ziek van en wat uitslag maar gaat nu hartstikke goed!

één jaar geleden

Waarom twijfel je?

één jaar geleden

Ons meisje heeft de prik afgelopen woensdag gehad. Tot nu toe valt het mij enorm mee, maargoed.. het kan natuurlijk nog komen 😅. Ze heeft er tijdens de prikjes zelf amper last van gehad

één jaar geleden

14 dagen geleden gehaald. Ze zeggen dat ze ziek kunnen worden tussen de 7e en 10e dag. Klopte hier helemaal. Echt wel 2 dagen verhoging/hangerig en slecht slapen. Nu weer de oude gelukkig.

één jaar geleden

De kleinste heeft 'm nog niet gehad omdat we de afspraak moesten verzetten. Maar de oudste 2 hebben er niet veel meer last van gehad dan de andere prikjes. :)

één jaar geleden

24 nov was de afspraak.. sindsdien... een hell! Dochter wil totaal niks. Niet bij ons niet op de grond niet slapen niet eten niet drinken. Bijna 2 week slapeloze nachten en een kind dat alleen maar krijst vanaf 14.30 tot 05.00

één jaar geleden

Bij ons was er geen twijfel om de prikjes te nemen, tuurlijk krijgt onze dochter die! Afgelopen donderdag heeft ze ze gehad, ze was het weekend wat hangerig en had 1 slechte nacht.

één jaar geleden

1.5e week geleden de bmr prik gehad en ze heeft helemaal nergens last van gehad. Geen verhoging of koorts ook geen hangerigheid. Helemaal niks aan dr gemerkt 😊

één jaar geleden

Ons zoontje heeft 22nov de prik gehad, en vanaf zondag t/m donderdag koorts en niet lekker in z'n velletje. Slapen ging wel goed, alleen hij voelde zich duidelijk ziek . Vanaf vrijdag geen koorts meer, maar nu wat "last" van zn ontwikkeling sprongetje . Snel gefrustreerd/boos en snel huilen

één jaar geleden

Reactie op Momo96

Waarom twijfel je?
Omdat ik eigenlijk een beetje schrok van alle nare ervaringen die ik dan van alle kanten hoor. Ik heb zoals ik zeg zelf al dingen gehoord/gelezen en ik merk dat ik nu ook van vrienden de vraag krijg of ik de prik am heb genomen, en zij mij dus ook waarschuwen voor eventuele gevolgen. Ik heb dus gehoord dat: - Na twee weken erg ziek (sommige zelfs ziekenhuisopname) - autisme/epilepsie..? (Schrok ik heel erg van) - ontwikkeling wat dan opeens veel trager gaat Dit heb ik enkel gehoord/gelezen lieve mama’s ik zeg dus niet dat de bovenstaande info juist is, dat wil ik dus alleen maar te weten komen door enkele ervaringen van anderen ❤️

één jaar geleden

Reactie op Danielle2710

24 nov was de afspraak.. sindsdien... een hell! Dochter wil totaal niks. Ni ...
Wat naar.. sterkte!

één jaar geleden

Omdat ik eigenlijk een beetje schrok van alle nare ervaringen die ik dan va ...
Autisme komt niet door vaccinaties.

één jaar geleden

Reactie op Eknein-

Autisme komt niet door vaccinaties.
Ja dat dacht ik dus ook al, zou toch niet door een vaccinatie kunnen komen?? Maar goed vandaar dat ik gewoon graag ervaringen hoor van andere ook

één jaar geleden

Ja dat dacht ik dus ook al, zou toch niet door een vaccinatie kunnen komen? ...
Nee. https://www.autisme.nl/over-autisme/wat-is-autisme/feiten-en-fabels/

één jaar geleden

Onze zoon heeft er nauwelijks last van gehad. Onze dochter mag volgende week

één jaar geleden

Snap heel goed dat je twijfelt. Er is ook zoveel info te vinden. En dat is niet altijd juiste informatie. Uiteraard kunnen er bijwerkingen ontstaan, maar vanuit Lareb het instituut voor bijwerkingen na vaccinaties. Die klachten verlopen vaak mild. Het is ook goed om de andere kant te bekijken. In 2022 zijn er nog meerdere uitbraken van mazelen geweest met de dood als gevolg.

één jaar geleden

Geen 1 van de prikken last gehad maar bij deze na een week ziekjes en uitslag op zn buik en rug. Na paar dagen weer fit!

één jaar geleden

Hier heeft ze 30-11 de prikjes gehad. S avonds alleen een klein beetje verhoging 38.0, dat was het. Maar kan nog komen, bijwerkingen kunnen bij deze prik tot na 21 dagen komen. Maar hopelijk niet natuurlijk 😀!