6 Reacties

één jaar geleden

Ik volg!

één jaar geleden

Me dochter haar slaapje heb ik in gekort van 12:00 tot 13:00 en dan 19:00 pyjama aan en naar bed en dan word ze 7:00/7:30 wakker

één jaar geleden

Ik zou de ochtend verkorten naar max 30min en smiddags rond 12.30 a 13u naar bed

één jaar geleden

In de ochtend inderdaad naar max 30 minuten gaan. Bijv van 09.30/10.00 En in de middag om 13.00 in bed leggen. Tot 14.30? Zo zijn wij er ook naartoe gegaan. Nu slaapt hij van 13.00 tot.15.00. 2 uurtjes voor hem is top. Als ik hem langer laat slapen is hij sochtend om 06.00.wakker.

één jaar geleden

Ochtend wat korter idd 30 of 45 min (slaapcyclus) rond 9uur deden wij . En dan in de middag weer rond 13.00? Zoiets.

één jaar geleden

Wat grappig, hier ook ineens uit het niets onrustiger met slapen en huilen bij iedere keer naar bed brengen/in bed leggen. Dit gedrag viel wel ineens erg op. Ik dacht aan, wellicht wilt hij niet meer 2 slaapjes en moeten we toch 1 slaapje doen. (Maar op dagen dat zijn grote broer en lange schooldag heeft en we van school moeten halen, is s'ochtends een klein slaapje doen wel handig. Gezien de tijd van 14:30u) En ik dacht aan verlatingsangst. Ff gegoogled, en dat is blijkbaar wel kenmerkelijk rond de 18 maanden 😋🙈