7 Reacties

2 jaar geleden

Hier zijn ze ook met fases vroeger wakker. Maar heb ze idd eigenlijk nooit voor 9 uur naar bed gebracht, en nu eigenlijk niet voor half 10. Hier werkt dat.. maar weet niet hoe dat bij andere kindjes is natuurlijk. Moet wel zeggen dat ze hier wakker zijn maar niet gaan huilen, ze gaan dus ook nooit voor 7 uur uit bed en vallen soms met vroeg wakker worden weer even in slaap, soms ook niet. Hier zitten ze op t moment in sprong 8. Bij jou miss ook? Dat ze daardoor weer vroeger wakker zijn?

2 jaar geleden

Hier gebeurd dit ook regelmatig. Levert hier geen problemen op. De ene dag is hij om 6uur wakker de andere om 7 uur. We houden eigenlijk altijd 2 uren aan s ochtends.

2 jaar geleden

Hier ook een poos gehad,toen ook ca. 2/ 2,5 uur aangehouden maar ook gelet op haar signalen. Het was een periode, nu eigenlijk gewoon weer wakker tussen 7 en 8 en rond 9/ 10 weer naar bed. Maar gister om 9.10 bij CB zijn, toen ging ze pas na 3 uur naar bed, middagslaapje iets opgeschoven en gewoon om 19u weer met haar avondritueel gestart en zonder problemen in slaap. Wat ik zeggen wil, beetje spelen met tijden, wat voor jouw kindje past!

2 jaar geleden

Onze dochter red t thuis niet om pas om 9 uur normaal gesproken naar bed te gaan. Vaak is de rek er rond kwart voor 9 echt uit en ze ligt er vaak om half 9 al in en is kwart voor 7 vaak wakker. Ze ligt er in de avond uiterlijk 7 uur in ligt er aan hoe lang ze de middagdut doet. Wij hebben ook de 2-3-4 methode geprobeerd maar voor ons was dit helaas geen succes

2 jaar geleden

Wij houden ook het 234 ritme aan en mijn zoontje is ook bijna altijd tussen 6 en half 7 wakker (soms half 6). We houden dan 2 of 2.5 uur aan, lettende op zijn signalen. Het heeft naar mijn mening echt geen zin om hem wakker te houden tot 9 uur. Dan zit ik lekker met een oververmoeid kind die niet in slaap kan komen omdat hij alleen maar aan het huilen is omdat sommige slaapcoaches zeggen dat voor 9 uur naar bed niet goed is.

2 jaar geleden

Bij ons standaard 6 uur (of geregeld nog eerder) probeer dan 3 uur aan te houden en dan 3-3-4 ipv 2-3-4 want dan komen we op een bedtijd van 17.00/17.30 uur😅

2 jaar geleden

Als mijn dochter niet echt huilde liet ik haar altijd zobiso tot half 7 in bed. Ik ga er zelf ook echt eerder uit🙈 en dan probeerde ik gewoon op half 9 uit te komen. Maar goed soms wil dat niet. Gewoon kijken wat werkt.