25 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik ook zwitsal, maar geen droog huidje hier. Heel zacht en gehydradeerd is haar huidje. Zonnebrand heb ik ambre solaire kids 50+ met lange uva bescherming. Ben er heel tevreden over

2 jaar geleden

Naif is heel goed. Ik gebruik dat in alles. Zonnecreme, shampoo,olie, poepkeszalf...

2 jaar geleden

Wij hebben de air layer gekocht omdat onze dochter tot de navel in de gips zit. We merken dat het echt goed helpt haar rugje, nekje en hoofdje cool te houden.

2 jaar geleden

Ik heb ook de airlayer aangeschaft voor de autostoel. Merk wel verschil

2 jaar geleden

Ik gebruik mustela en mijn zoontje heeft sindsdien geen droge huidje meer. Ik volg over de aeromoov airlayer 😬

2 jaar geleden

Reactie op Maëlle

Wij hebben de air layer gekocht omdat onze dochter tot de navel in de gips ...
Ach gos :(

2 jaar geleden

Zwitsal werd mij afgeraden, ook door de kraamzorg. Ruikt lekker maar zit stiekem een hoop rotzooi in helaas. Wij gebruiken qua verzorging alles van Weleda Calendula. Duur, maar best vaak in de aanbieding en nog nooit iets gehad qua luieruitslag of iets :) Matje hebben we ook maar merk geen/weinig verschil

2 jaar geleden

Ik gebruikte in eerste instantie ook Zwitsal merkte dat ze toch wel een gevoelig huidje heeft dus had van alles aangeschaft niks hielp tot ik naif nam dus gaat hier nooit meer weg. ( btw bij ons in de kruidvat hadden ze vorige week een mandje met naif bodylotion gratis mee te nemen) ik zit goed voor dit jaar🤣

2 jaar geleden

Wij hebben de aeromoov in de buggy en autostoel, ben heel tevreden. Ze zweet niet en voelt niet warm aan.

2 jaar geleden

Wij gebruiken zwitsal maar voor in bad naif omdat mn dochtertje eczeem heeft. Het is zo goed als weg, ze groeit er ondertussen behoorlijk overheen en kan zwitsal ook weer goed verdragen. Als naif op is stappen we weer over op zwitsal ivm voorraad haha. Maar erg tevreden over naif! Je kunt vaak een klein proefpakketje bestellen

2 jaar geleden

Ik gebruik ook zwitsal, maar geen droog huidje hier. Heel zacht en gehydrad ...
Wat fijn zeg!, Mijn dochter kreeg in de winter een beetje een droge huid. Kreeg toen advies en vette creme van de apotheek. Hielp toen wel maar merk nu dat het minder helpt. Vind em ook niet lekker ruiken. Zwitsal heerlijk maar ben ene kant bang dat zij misschien daar een droge huid van krijgt.

2 jaar geleden

Reactie op Kathleen en casper

Naif is heel goed. Ik gebruik dat in alles. Zonnecreme, shampoo,olie, poepk ...
Dankje voor je reactie

2 jaar geleden

Reactie op Criss55

Ik gebruik mustela en mijn zoontje heeft sindsdien geen droge huidje meer. ...
Ooh dat merk ken ik geloof ik niet, Zal eens kijken

2 jaar geleden

Reactie op Maëlle

Wij hebben de air layer gekocht omdat onze dochter tot de navel in de gips ...
Ach die pop wat sneu, Hoe kan dat als ik vragen mag?. Ja je merkt dus wel verschil. Wat fijn

2 jaar geleden

Reactie op wave

Zwitsal werd mij afgeraden, ook door de kraamzorg. Ruikt lekker maar zit st ...
Klopt hoor dat indd vaker. Ik dacht altijd ach zal wel mee vallen. En eerst ging het geloof ik wel goed. Maar huidje word weer droog helaas. Hmmm ok jammer dat je geen verschil merkt

2 jaar geleden

Reactie op mommytobe123

Ik gebruikte in eerste instantie ook Zwitsal merkte dat ze toch wel een gev ...
Oooh haha das fijn!!, Kruidvat heeft nu ook 2de halve prijs. En wehkamp heeft korting. Heb grote tube zonnebrand 50% korting.

2 jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Wij hebben de aeromoov in de buggy en autostoel, ben heel tevreden. Ze zwee ...
Oke dus het is het proberen waard. Wil het in de buggy omdat wij op vakantie gaat. En in de autostoel vind haar altijd zo warm aan voelen

2 jaar geleden

Ach die pop wat sneu, Hoe kan dat als ik vragen mag?. Ja je merkt dus wel v ...
Zij had haar heupje uit de kom. Ze hebben met een operatie die terug op zijn plek gezet en nu moest dat 6 weken zo 'vast' zitten. Nog 1 weekje te gaan

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Wij gebruiken zwitsal maar voor in bad naif omdat mn dochtertje eczeem heef ...
Wat fijn dat zij er wat overheen groeit, Zielig lijkt mij dat. Had ze er veel last van?. Haha ja erg he ik heb van die grote flessen. Maar goed of voor mijzelf gebruiken of bewaren weet niet of dat kan?

2 jaar geleden

Zwitsal zit helaas een hoop troep in, bij testen van de consumentenbond komen ze er ook altijd slecht vanaf (met zonnebrand, billendoekjes enz). Zelf vind ik Neutral ook fijn. In bad gebruiken we de olie, verder geen zeep oid om te wassen. Naif is volgens mij ook wel oké maar zit nog steeds parfum in waar je kindje evt op kan reageren.