25 Reacties
2 jaar geleden
Wat fijn dat zij er wat overheen groeit, Zielig lijkt mij dat. Had ze er ve ...
Nee ze heeft er niet heel veel last van gehad gelukkig! Soms wat jeuk maar echt minimaal. Het zag er vooral heel heftig uit. We hebben met momenten hormoonzalf gebruikt. Maar waar ze eerst overal plekjes had heeft ze er nu nog maar 2 😁 en als we die goed vet houden blijven die ook onder controle. Alleen op die plekken smeer ik niks van zwitsal oid maar vette zalf van de huisarts. Op de flessen staat ergens een potje of flesje als afbeelding met een getal (12,24 oid). Dat zijn de aantsl maanden hoelang je het kunt bewaren zodra het open is. Dicht kun je het vgm heel lang bewaren. Wij hebben een voorraad van vgm 4 jaar gekregen van mn tante 😂🙈
2 jaar geleden
Wat fijn zeg!, Mijn dochter kreeg in de winter een beetje een droge huid. K ...
Wij gebruiken cetamacrogol/vasaline van de huisarts. Kun je een receptje van aanvragen. Als ze echt een droge huid heeft dan helpt zwitsal daar niet voldoende tegen. Wij smeren eczeemplekjes echt 5/6x per dag met een dikke laag van cetamacrogol/vasaline in haha
2 jaar geleden
Ik gebruik geen zwitsal meer, aan t begin wel maar hij kreeg al snel last van eczeem. Toen naïf geprobeerd maar ik zag dat er parfum in zat dus ook weg gedaan. Helemaal overgestapt naar natuurlijke producten: voor in bad alleppozeep en voor t insmeren kokosolie of sheabutter. Sinds een aantal weken gebruik ik la roche posay voor zn eczeem en daar smeer ik m helemaal mee in.
2 jaar geleden
Hier grote fan van de producten van Mustela. Na het insmeren van een droge huid voel je na een uurtje al verschil en is de huid opnieuw zacht🥰