26 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben eigenlijk altijd draagzak en wagen gedaan. Op een gegeven moment een fietskar gekocht waar 2 pers in konden, En ook waar je mee kan wandelen. Verder hebben we eventueel een meerijdplankje maar daar wil de oudste niet op😅
2 jaar geleden
Onze kinderen schelen net geen 18 maanden en wij hebben de Uppababy Vista. Ik zou niet zonder kunnen! Onze oudste liep nog niet goed toen zijn broertje geboren werd dus alleen een plankje was geen optie bij langere stukken. Het extra zitje bij de Vista is makkelijk te plaatsen dus we kijken nu per situatie of het zitje er op gaat of het plankje alleen voldoende is.
2 jaar geleden
Ik had ook de Uppa baby Vista maar mijn zoontje wilde er niet in. T is n Buikslaper. Dus heb m nauwelijks gebruikt
2 jaar geleden
Hey hier wordt onze dochter ook in april grote zus. Zit zelf met dezelfde uitdaging. Wel gaan wij sowieso voor een duo wagen. Mijn schoonouders passen wekelijks op en ze doen dan niks liever dan wandelen met de kid(s). Ik kan van hun niet verwachten dat ze dan ook een draagzak gebruiken, vandaar sowieso de duo wagen. Wij kijken nu zelf naar De Cybex Gazelle S. Nadeel aan de uppavista vind ik dat de stoeltjes niet allebei 22 kg kunnen dragen en dat juist het stoeltje die wel 22 kg kan dragen, het dichts bij jou zit. Ik zou juist de jongste het dichtst bij mij willen. De cybex kun je op 23 manieren configureren en de stoeltjes kunnen net zoveel gewicht dragen.
2 jaar geleden
Op zich zijn alle opties prima. Toen onze tweede geboren werd was de oudste ook 1,5 en maakte we gebruik van een meerijdplankje. Dit vond hij geweldig. Hij liep al wel een halfjaar. Dus als hij er klaar mee was ging die eraf en liep naast de wagen mee.
Nu zit er maar een jaar tussen de derde en de tweede. En hebben we gekozen voor een duowagen. Een ABC zoom. Lijkt super lang, maar went enorm. Alle opties zijn mogelijk. Ideale wagen makkelijk te besturen en in mijn ogen fijner als een brede duowagen. Nu kun je zelfs makkelijk boodschappen doen.
We hebben de oude wagen nog bewaard. Toevallig gisteren even wezen wandelen. De kleine sliep zo lekker in de draagzak. Dat ik de mijn tweede in de andere kinderwagen heb gezet. Dat was op zich ook prima. Maar niet voor de hele tijd. Dan is een reiswieg + zitje in duowagen mijn voorkeur.
Dus even afhankelijk of jullie oudste een meerijdplankje fijn vindt. Want dat was voor ons prima. Al was dat denk ik met deze duowagen ook geweest. Echt een uitkomst!
2 jaar geleden
Reactie op nicci-nicolle
Op zich zijn alle opties prima. Toen onze tweede geboren werd was de oudste ...
Dit is met meerijdplankje
2 jaar geleden
Reactie op beeeerx
Bedankt voor je reactie! Als we al voor een duo wagen gaan dan zo een inder ...
Ja dat is echt niet te doen! Je past echt nergens door heen met een brede 🙈
Succes met je zwangerschap, dat april snel mag komen 😊❤️