11 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb deze beker ook gekocht maar dan van Difrax. Ik snap er ook niks van… ik volg even mee 😄
2 jaar geleden
Oefenen! Voor ieder eetmoment even 5 minuten oefenen. En verder proberen te oefenen met een open beker. Vocht krijgt ze ook in d'r flessen en tijdens die oefenmomenten en als je bang bent dat ze toch te weinig vocht binnenkrijgt veel watermeloen en komkommer enzo geven.
Wij gebruiken nu een rietjesbeker en oefenen ook met een open beker. De rietjesbeker moest ze echt even leren maar gaat nu als een tiet. Dus ga er vanuit dat het met zo'n 360 graden beker ook wel goed komt. Ze moet het gewoon even doorkrijgen.
2 jaar geleden
Ik ben een maandje geleden begonnen met haar drinken te geven uit een beker van plastic eerst slokje voor slokje. Nu hou ik hem bij haar mond en drinkt ze zelf gewoon een half bekertje tot 2/3e leeg.
Makkelijker dan al die andere bekers naar mijn mening en ze leren gelijk goed drinken uit een beker. Werd ook door het cb aangeraden.
2 jaar geleden
Die van mij begreep t op het begin ook niet. Maar nu drinkt ze het zonder moeite. Nu heb ik er 2 aangeschaft. 1 roze voor water en paars voor thee. Ik heb die van munchkin.