25 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op MijntjeK
Zo herkenbaar. Ik durf niet op de foto. Soms voel ik me weer wat happier in ...
Ja dit is ook herkenbaar! En sommige dagen voel ik me ook slanker of dikker 😅
2 jaar geleden
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, van 38 naar 44 en giga borsten en heupen ook. Voor de zwangerschap deed ik veel yoga, en ik denk dit weer op te gaan pakken. Bij mom in balance gaf m'n juf mij het groene licht om te gaan planken omdat ik geen echte diastase meer heb (1,5 cm ipv 2,5+). Dus elke ochtend een kleine zonnegroet lijkt me best haalbaar. En dan zo opbouwen. Vindt m'n baby vast ook grappig. Wie weet kan ik ook eens een online lesje (toch) volgen. Op locatie is zo moeilijk nu met baby 😔 Deed ik wel altijd.
2 jaar geleden
Hè wat een herkenbaarheid dit topic. Vandaag is het 8 maanden geleden dat ik ben bevallen en ik vind het nog steeds zo moeilijk om mijn lichaam te accepteren (tot frustratie en irritatie van mijn man, maar ik snap dan weer niet dat hij me nog mooi vindt). Ik ben heel lang, slank op het magere af maar heb wel een zachte buik en mijn borsten zijn na de borstvoeding klein en slap. Soms voel ik me net een jongen😐 Ik mis echt mijn vrouwelijkheid.
2 jaar geleden
Heel herkenbaar. Ik vind mezelf zo lelijk! Als ik strakke broeken/jurken aan heb die je helemaal mijn hangbuik en mijn borsten (cup f+) zijn zo groot dat ik echt mega dik lijk omdat ik zelf maar 1.55 ben. Ik heb geprobeerd mezelf te accepteren en “mooi” te vinden maar dat lukte gwn echt niet! Daarna heb ik geprobeerd te diëten en ook dat is me zelfstandig niet gelukt. Ik wil me weer beter in me vel voelen, naar buiten en op de foto’s durven dus vandaar dat ik heb besloten om personal training te nemen 2x in de week. Gelukkig mag mijn zoontje af en toe mee in overleg!