14 Reacties

2 jaar geleden

Kiezen lijkt me een beetje vroeg. Kan ook diarree zijn ofzo of griep. Goed met sudocreme smeren. Komt alles vanzelf weer goed.

2 jaar geleden

Hier krijgt hij ook kiezen en is er flink ziek van. Kan heel goed hoor. Drogen aan de lucht gaat ook een beetje moeilijk als hij zoveel spuitluiers heeft. Afdoen met lauw water en droogdeppen met een hydrofiele doek ipv billendoekjes

2 jaar geleden

Staat wel bekend om bij kiezen idd! Onze zoon had voor de leeftijd van 1 jaar het hele gebit ook al compleet. Kunnen dus best de kiezen zijn die doorkomen! Hopelijk snel voorbij! 🙏

2 jaar geleden

Wij gebruiken eerlijk gezegd Muumi luiers (bio), naïf billendoekjes en weleda billenbalsem. Hij heeft nooit luieruitslag gehad totdat het kinderdagverblijf de luiers wisselde met Kruidvat eigen merk. Dat ging direct mis.. dus nu weer terug naar onze eigen merken. De kleine heeft normaal dus nergens last van. Mocht je portemonnee dat aankunnen dan is het een poging waard misschien.. sterkte 😘

2 jaar geleden

Inotiol

2 jaar geleden

Maïzena super goedkoop helpt hier echt top

2 jaar geleden

Reactie op MRiemens

Hoe doe je dat? Als poeder gebruiken?

2 jaar geleden

Reactie op MRiemens

Maïzena zou ik voorzichtig mee zijn aangezien dat juist voor schimmeltjes kan zorgen

2 jaar geleden

oh jaaa niks geks. Tot kapotte billen aan toe soms. Zo zielig he.

2 jaar geleden

ja flinke laag zinkzalf en ieder uur verschonen, als het echt extreem is doe ik ook nog beetje maïzena in de luier. Laat je niet afschrikken voor alle schimmel verhalen, vroeger gebruikte ze niet anders en ik kreeg de tip zelfs bij de apotheek!

2 jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Kiezen lijkt me een beetje vroeg. Kan ook diarree zijn ofzo of griep. Goe ...
Wij hebben al kiezen.. alle 2 mijn kinderen hadden voor hun 1ste verjaardag 4 kiezen ! Deze verwacht ik ook.

2 jaar geleden

Blote billen tijd! Er is kans op een ongelukje natuurlijk maar als je hem op een plek laat spelen waar dat niet zo erg is dan is de frisse lucht over dat bipsje wel heel goed.

2 jaar geleden

Blote billllluuuuh 🥰 ik doe dat standaard hier 1x in de week n uur en we merken dat dit helpt zodra ze ook maar een beetje uitslag heeft 🥰

2 jaar geleden

Maizena met sudocreme mengen! Maizena droogt uit waardoor de huid korstjes krijgt en hersteld. Eens met in blote billen laten lopen maar wat echt tussen die billen zit geneest zo een stukje sneller merk ik.