Mijn dochter is sinds 11 wekeb aan t kwakkelen. En zitten nu 6 weken in een slaapregressie denk ik?. Ze wil niet meer op haar eigen kamer slapen. Wilt bij ons boven. Maar ook dat is soms niet goed dan wilt ze na beneden. Had driftbuien. Sinds een anderhalve week wil ze ook niet haar middag slaapje doen op haar eigen kamer. Sinds 3 dagen lukt het wel zolang ik op haar kamer blijf. En stiemem weg sluip als zij slaapt. Zit er 30 tot 45 min. Het begint mij best op te breken. En zat net bij haar te huilen omdat het best zwaar is afgelopen 11 weken en helemaal met die slaapregressie. Ook heb ik het idee dat ze bang is op haar kamer?. Ze kijlt angstig na de babyfoon camera. Die rode lampjes die je erin ziet. Heb alle knuffels al van de kast gehaalt. Dacht misschien vind ze dat eng?. Doe ik er goed aan om bij haar te blijven en hoe bouw ik dit af?. Of word alles normaal als de slaapregressie over is?. Net zoals met de sprongentjes. Begin nu bang te worden dat het straks niet meer een slaapregressie is. Ze wijst al na de stoel en zegt zitten. Ik heb gewoon behoefte aan even tijd voor mijzelf. Hebben weken lang avonden nachten met haar gezeten. En nu de middagen ook nog. Doe ik iets verkeerd?. Is bij haar zitten niet goed?. Hou ik het zo in stand?. Vrouw van opvang zegt gewoon laten huilen ook al duurt het uren. met 1 a 2 weken dan weet ze dat het niet werkt en gaat ze weer normaal na bed. Zijn haar woorden he. Maar ik wil haar niet laten huilen. Momenteel max 5 min maar dat breekt mijn hart al. En loop vaak al na 1 a 2 min terug. En weet dat in een sprong of slaapregressie het toch niet werkt laten huilen.
Maar pfff wat is dit pittig!!. Zij reageert zo heftig op sprongentjes en slaapregressie. Maar klinkt dit als een slaapregressie?. Of is het iets anders?
Heb ook gedacht mss een nachtlampje te kopen. Mss is om het donker slapen ook ineens eng?. Ik weet het niet zo goed meer. Het enige wat ik graag zou willen is dat zij weer gezellig en rustig op bed gaat. En nu drama. Het geeft mij al stress van te voren. Maak mij al zorgen of het weer drama word zoals al 6 weken lang.
Sorry moet even van mij af schrijven