76 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter van 1 wordt ongeveer 4 keer per nacht wakker. Ze valt wel snel terug in slaap maar ik moet haar altijd gaan sussen dus ik ben nooit uitgerust smorgens 🥲 blijven volhouden, onze tijd komt nog 😅😘

één jaar geleden

Mijn dochter heeft ook nog nooit doorgeslapen, ze is net zo oud als jou zoontje en gemiddeld ook 3x per nacht wakker.. dus je bent sowieso niet de enige😮‍💨

één jaar geleden

Je bent echt niet de enige, hier ook nooit gehoord van doorslapen 😂

één jaar geleden

Hier ook mijn zoontje van 1 jaar heeft misschien in totaal 10 nachten doorgeslapen. Ook nog wakker af en toe snachts. Vindt het ook niet erg stiekem. Kan ik even knuffelen. 😃😃

één jaar geleden

Hier net hetzelfde hoor. Doorslapen, wat is dat? 😅 Mijn zoontje is 1 jaar + 1 week en wordt gemiddeld nog 4 keer per nacht wakker. Meestal is het even troosten of een tutje geven maar je bent weer wakker hé.

één jaar geleden

Nou, hier hetzelfde hoor. Mijn dochter wordt elke nacht 3x wakker en slaapt pas verder, als ze een flesje heeft gekregen Dus elke nacht gaan er nog 3 flesjes in. Geen flesje is blijven huilen en huilen. Dit gaat al maanden zo aan de gang, dat ik het heb geaccepteerd. En daardoor vind ik het ook niet vervelend. Ben het zo gewend. Ooit, ooit, zal er een dag komen dat ze door gaan slapen. Ohja, heb ook een dochter die volgende maand 3 wordt, en zij slaapt ook nog niet door.

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde! En ook geregeld zelf heel moe. Fijn om te weten dat er meer ouders veel extra wakkertijd hebben 😇

één jaar geleden

Hier ook lieve mama en ik hoor ook alleen maar positieve verhalen maar dan denk ik, wat is er van waar. Hier ook vermoeiend maar er komt een tijd dat het niet meer is 😘

één jaar geleden

Het is volstrekt normaal dat ze nu nog niet doorslapen. Check de blogs/podcasts van Liefde van een moeder. Dan krijg je een realistischer beeld van hoe kindjes slapen. Voor nu accepteren en het jezelf zo makkelijk mogelijk maken.

één jaar geleden

neehoor is niet gek hier ook elke nacht even onstuimig en wil wat drinken.. slaapt wel eens door maar vaker niet dan wel tip is verwachtingen aanpassen (sorry 🙏)

één jaar geleden

Hier ook eentje die meer niet dan wel doorslaapt. Dan slaapt hij weer een weekje door en komt hij ineens weer een maand om 4 uur. Het is vermoeiend, maar hoort er ook bij.

één jaar geleden

Ik heb ook wel dat mijn dochter wakker word snachts. Maar vaak is het een speen of bij ons in bed leggen en dan is het wel klaar. En echt niet elke nacht. Geef je nog een fles snachts? Toen we daarmee stopte scheelde het wakker worden ook een heel stuk.

één jaar geleden

1 jaar en 1 maand, en ook nog geen nacht doorgeslapen! Is het niet een tandje, dan is het wel een sprongetje...

één jaar geleden

Die van mij is even oud en slaapt ook niet door. Vind ik nu nog oke, maar soms breekt t me ook op. Wat voor mij helpt is samen slapen, dan slaapt hij sneller en ik ook!

één jaar geleden

Ons zoontje van 1 jaar en 3 weken sliep tot 5 maanden door, daarna tot op heden niet meer. Het brak me zo op dat hij nu al maanden vanaf een uur of 2 's nachts bij ons in bed slaapt. Dan gaat het redelijk goed.

één jaar geleden

Hier ook hoor, bijna 13 maanden en sinds 1,5 maand slaapt ze heel af en toe een nachtje door maar verder vaak eruit. Ene keer alleen voor een speen de andere keer ben ik 2 uur of langer bezig voordat ze weer slaapt.. helaas.. het hoort erbij ik heb ‘t geaccepteerd. Ik heb wel een man die vroeg eruit gaat dus ik kan ook wel is in de ochtend blijven liggen. En ik ga slapen als zij slaapt. Ben alweer hoog zwanger dus ik heb die nachten nog wel even…

één jaar geleden

Mijn dochter sliep juist de eerste 4 maanden door en toen niet meer, opeens. Vanaf dat moment elke nacht 3 keer wakker en ik vind het enorm zwaar maar ik probeer het te accepteren. Ik krijg inderdaad ook vaak het gevoel dat zij de enige is die nog zo vaak wakker wordt en dat is wel vervelend

één jaar geleden

Mijn zoontje is zonet 13 maanden en heeft ook nog geen enkele nacht doorgeslapen. Wordt vaak nog 2 x per nacht wakker. Als we hem tussen ons leggen slaapt hij wel beter en wij ook 😉

één jaar geleden

Hier sliep hij door tot ongeveer z'n eerste verjaardag. Sindsdien een sprong, verlatingsangst en nu zittem 3 kiezen te rommelen dus zijn we al een week of 2 a 3 iedere nacht bezig. Geen idee hoe we er weer vanaf komen, hoop op een doorbraak maar hoe? Vorige week een webminar gekeken van een slaapcoach en dat klonk goed, alleen mag hij dan geen last meer hebben van medische dingen dus we zitten die kiezen nog even uit en kijken dan weer verder😅

één jaar geleden

Hier ook een nachtbraakster 🙈 tijdens de vakantie van de 14 nachten haar 12 nachten in ons bed gehad vanaf uiterlijk 4 uur🤷🏻‍♀️ Wij hebben de keuze gemaakt om haar dan maar bij ons in bed te nemen, onze slaap is ook belangrijk en als zij dan tussen ons of tegen ons in slaap valt kunnen wij ook weer slapen! Of ik laat haar dan liggen of ik breng haar toch naar haar eigen bed en slaapt ze meestal ook weer gewoon verder als ze haar aapdoekje weer heeft. Al moet ik zeggen dat deze nachten met haar attitude van de afgelopen weken mij ook wel beginnen op te breken en dat ik echt ff tijd voor mezelf nodig heb. Mijn man heeft onregelmatige onrefelmatigheidsdiensten dus ik sta er ook vaak in de avonden en nachten alleen voor. Dus dan is echt n paar dagen voor mezelf wel echt welkom maargoed die moet ik dan wel krijgen haha. Ik hou me maar voor dat alles goed komt en dat ook dit weer overgaat hihi