10 Reacties

één jaar geleden

Hand mond voet ziekte kan het zijn. Kan ook in mond zitten en tussen de vingers en tenen. Mijn zoontje heeft het ook gehad. Zoveel virussen. Wij hadden ook alles achter elkaar. Komt goed! Nog even volhouden... :)

één jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Hand mond voet ziekte kan het zijn. Kan ook in mond zitten en tussen de vin ...
Maar kan het ook alleen haar voeten zijn?, Dit kan natuurlijk het begin ervan zijn?. Werd jou kindje ook van te voren ziek?. Haha ja pfff. Nou hopelijk is t snel afgelopen want het zijn best pittige weken zo. Vooral omdat ik ook ziek ben. Dan heb je toch minder energie.

één jaar geleden

Maar kan het ook alleen haar voeten zijn?, Dit kan natuurlijk het begin erv ...
Ik dacht meteen aan streptokokken maar ze hebben niks gevonden in het bloed, dus lastig.. heel veel beterschap!

één jaar geleden

Maar kan het ook alleen haar voeten zijn?, Dit kan natuurlijk het begin erv ...
Ja hij was al eerder ziek. Ik zag de blaasjes later pas. Ook koortsig en een maand lang verkouden en lamlendig geweest.

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

Ik dacht meteen aan streptokokken maar ze hebben niks gevonden in het bloed ...
Ook als het op dag 3 is getest en pas nu te zien is?. Dankjewel

één jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Ja hij was al eerder ziek. Ik zag de blaasjes later pas. Ook koortsig en ee ...
Hier het zelfde, Ze zit zo vol denk echt wanneer houdt dat eens op. Gisteravond werd ze huilend wakker. Ze bleef er bijna in hangen zo eng.

één jaar geleden

Hier het zelfde, Ze zit zo vol denk echt wanneer houdt dat eens op. Gistera ...
Lekker stomen in de badkamer? Krukje neerzetten en samen erop zitten.

één jaar geleden

Hi Saskia000, ik zou even met de huisarts bellen.. ineens wondjes bij zo’n kleine kindjes zijn de moeite waard om even na te laten kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het beleid soms te dom vind. Ja sommige kindjes zijn lang ziek of krijgen van alles achter elkaar waardoor ze lang ziek blijven maar ik zelf hou wel van een check tussentijds. Mijn huisarts (oude man met in onze ogen veel kennis) is van mening dat het na 10 dagen echt beter moet gaan. Dus dat we zien dat het afneemt.. is dat niet dan moeten we komen. Ik zou dus even bellen of ze je voor het weekend nog kunnen zien. Sterkte hoor en veel beterschap ❤️‍🩹

één jaar geleden

Vervelend dat het al zo lang duurt 🥺 Toevallig net ook bij de huisarts geweest omdat wij dachten dat Maud een oorontsteking heeft. Gelukkig is t niet zo maar heeft wel hoge koorts al 3 dagen (40+) als dit zaterdag middag niet weg is mochten we zelfs even de huisartsenpost bellen (ze heeft dan zelf dienst) en dan gaat ze kijken of er dingen zijn veranderd. Onze huisarts is heel voorzichtig met kinderen onder de 2 en ziet ze liever 2x vaker zonder dat er iets aan de hand is dan 1x te weinig en dat ze verder van huis zijn. Is dit een wondje of is dit meer als een blaartje die kapot is gegaan omdat ze zo te zien in bad geweest is? Want t lijkt ook dat haar teennagel van de teen ernaast wat lang is dus dat kan gewreven hebben in een sok en eventueel met schoen? Heb ik zelf bijvoorbeeld regelmatig 😆 Ik zou nogmaals bellen en gewoon uitleggen dat je t wat lang vind duren en dat je graag even wil kijken wat mogelijkheden zijn 😌

één jaar geleden

Hoe gaat het nu?