Mijn dochter is 2 weken geleden ziek geworden. Dinsdag eerst langs de huisarts. Ze had 39,6 koorts. Donderdag zijn wij op de spoed beland. Ze konden niks vinden. Bloed afgenomen. Ontstekingwaarde was 38 hoort 10 te zijn. Vrijdag een klein beetje urine opgevangen in zo.n plaszakje en ingeleverd. Dat wilde maar niet toen wij op de spoed waren. Geen blaasontsteking. Haar nog na gekeken kon niks vinden. De Zaterdag begon ze vol te klinken. Werd erg verkouden en hoesten. Ze riep ook vaak au au au vandaar dat wij op het spoed belanden omdat er kans was dat ze misschien een blaasontsteking had omdat ze ook moeite had met verschonen gilde alles bij elkaar.. Ze is nu nog ziek. Wel iets opgeknapt. Maar huilt nog veel. Wil alleen bij mij zijn. Snotneus hoesten. Ik werd een week na haar ziek. Knapte wat op maar heb nu een bijholteontsteking heb ik het idee. Gister zaten wij in bad en bij het afdrogen zag ik iets raar op haar grote teen. Mocht er niet aan komen. Los huid. Zij had een week of 3 a 4 geleden wel ineens boven haar knie stuks of 6 rode vlekjes stipjes. Vroeg mij al af wat dat zou kunnen zijn?.
Vind het lang duren dat ze opknapt. Had vorige week Vrijdag huisarts gebelt. Ivm langs komen om te controleren maar assistent zei is niet nodig kwestie van uitzieken. Maar zijn nu 15 dagen verder. Is dit normaal?. En dat teentje wat kan dat zijn?. Lees over roodvonk en hand voet mond ziekte?. Mijn dochter is nu anderhalf jaar. Lees bij roodvonk rond leeftijd 3 jaar. Zie foto's van wat zij heeft maar zij zit niet onder vlekjes.
Iemand een idee?. Herkenning?
Foto is een beetje wazig.
Liefs Saskia