8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden het laatst een paar keer en toen had het te maken met de ontlasting die niet echt wilde komen. Na goed persen bij buik op buik drinken was het na een paar dagen weer over.

2 jaar geleden

Reactie op saskiat91

Wij hadden het laatst een paar keer en toen had het te maken met de ontlast ...
Hmm die van ons poept heel goed en veel. Dus dat is het denk ik niet

2 jaar geleden

Gebeurd hetzelfde als je haar s avonds bij jullie laat slapen? Dus bijvoorbeeld op schoot op de bank? En dan in bed legt als jullie naar bed gaan?

2 jaar geleden

Hoeveel slaapjes doet ze overdag? En hoe lang? En voeding?

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

Gebeurd hetzelfde als je haar s avonds bij jullie laat slapen? Dus bijvoorb ...
In bed gaat prima. Maar na een tijdje wordt ze wakker. En het enige wat eigenlijk helpt is op tillen en dan weer slapend wegleggwb. Nu moet ik zeggen dat het gisteravond alleen om 23.30 was dus ik heb hoop. Misschien een combinatie van tanden, sprong en verlatingsangst...

2 jaar geleden

Reactie op mvs89

Hoeveel slaapjes doet ze overdag? En hoe lang? En voeding?
In de ochtend 30/45 min. Tussen de middag 1.5 tot 2 uur en namiddag nog 20 minuten.

2 jaar geleden

In de ochtend 30/45 min. Tussen de middag 1.5 tot 2 uur en namiddag nog 20 ...
Ik lees mee! Mijn dochter slaapt ineens ook minder goed. Echt hysterisch wakker worden rond 21.30 ed. Voorheen sliep ze van 19.00 tot 07.00 zonder een kik te geven

2 jaar geleden

Reactie op RK30

Ik lees mee! Mijn dochter slaapt ineens ook minder goed. Echt hysterisch wa ...
Afgelopen nacht ineens weer doorgeslapen tot 06.00. Zeg het maar. Ik weer de oorzaak niet maar missxhien toch tanden en verlatingsangst? Ik geef nu dentinox ofzo voor het slapengaan op het tandvlees en afgelopen nacht dus niet gehoord 🙏🏼 hopelijk niet eenmalig haha