Hopelijk herkent iemand zich hierin! Onze dochter sliep eigenlijk best prima. Krijgt rond 18.30 uur een laatste fles van 210 en slaapt dan tot 06.00/06.30.
Sinds 30 maart (ja je leest het goed), al 5 weken dus zijn we iedere avond met haar in de weer. Tussen 19.30 en 23.00 uur wordt ze meerdere keren overstuur wakker (vaak na 1 slaapcyclus) en is ontroostbaar. Ze laat zich prima in bed leggen en valt zelf in slaap, maar ineens begint het na een uurtje ongeveer. Uiteindelijk is het enige wat helpt haar optillen (vooral door mama) of soms de föhn een tijdje aan te zetten. Dan slaapt ze weer en komt een half uur of uur later weer. Dit is dan vaak 3 of 4 keer en na die laatste keer (vaak rond 22.30) slaapt ze wel in één stuk tot de ochtend. Wel wordt ze ineens ook vroeger wakker, soms al voor 06.00 uur.
Wat zou dit zijn? Ik dacht verlatingangst, of tandjes, of andere pijn? Het gekke is dat ik overdag niks aan haar merk. Ze heeft inmiddels 5 tanden en ik zie al witte puntjes komen bij de voortanden.
Ik denk eigenlijk altijd “alles is een fase”, maar deze fase duurt inmiddels wel erg lang... herkent iemand zich hierin en wat is jullie tip?