11 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben inderdaad ook een lakentje gebruikt totdat ze zelf weer terug kon rollen. Hielp bij ons super
2 jaar geleden
Kom onze dochter geregeld hier tegen of juist bij het voeteneinde 😂. Toen ze nog onder een dekentje lag verroerde ze zich totaal niet maar sinds de slaapzak is het een zoektocht.. Onze dochter lag pas in de slaapzak toen ze zowel van rug naar buik als van buik naar rug kon draaien. Toen we net overstapten naar de slaapzak moesten we er ook meerdere keren per nacht uit wegens frustratie door buikslapen en inmiddels ligt ze bijna standaard op haar buik, alleen de plek wisselt per nacht 😅.
Even doorbijten denk ik… Duurde niet heel lang hier, misschien 1 a 2 weekjes. Succes!
2 jaar geleden
Jeetje, ja dat heeft hier denk ik een week of 3 geduurd. Soms moest ik er snachts wel 11x uit. Alleen om hem even om te draaien. Daarna sliep hij meteen verder. Slopend was het ;) En dat terwijl hij gewoon beide kanten op kon draaien. Snachts lukte hem dit kennelijk niet en was hij heel erg onrustig. Sinds 4 nachten slaapt hij weer gewoon door gelukkig. Nu is hij overdag ook een stuk vrolijker , en ik ook haha.
Dus nee helaas geen tips. Ben bang dat het even doorzetten is tot ze weer haar rust heeft gevonden snachts.
2 jaar geleden
Wij deden dit ook. Tot we dacht... Wat gebeurt er als we niets doen. Even paar keer lastig en toch naar omgedraaid tot hij leerde zich erover te geven. Nu slaap is hij een buikslapen