11 Reacties

2 jaar geleden

Deze periode zijn wij net een aantal weken voorbij. Leuk he?! Denk dat je er gewoon doorheen moet helaas...

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook een aantal weken gehad en toen veel baat gehad bij het nunki-lakentje.

2 jaar geleden

Onze kleine meid is sinds ze kan draaien in bed plots een buikslaper geworden 🤣🤣

2 jaar geleden

Wij hebben inderdaad ook een lakentje gebruikt totdat ze zelf weer terug kon rollen. Hielp bij ons super

2 jaar geleden

Kom onze dochter geregeld hier tegen of juist bij het voeteneinde 😂. Toen ze nog onder een dekentje lag verroerde ze zich totaal niet maar sinds de slaapzak is het een zoektocht.. Onze dochter lag pas in de slaapzak toen ze zowel van rug naar buik als van buik naar rug kon draaien. Toen we net overstapten naar de slaapzak moesten we er ook meerdere keren per nacht uit wegens frustratie door buikslapen en inmiddels ligt ze bijna standaard op haar buik, alleen de plek wisselt per nacht 😅. Even doorbijten denk ik… Duurde niet heel lang hier, misschien 1 a 2 weekjes. Succes!

2 jaar geleden

Jeetje, ja dat heeft hier denk ik een week of 3 geduurd. Soms moest ik er snachts wel 11x uit. Alleen om hem even om te draaien. Daarna sliep hij meteen verder. Slopend was het ;) En dat terwijl hij gewoon beide kanten op kon draaien. Snachts lukte hem dit kennelijk niet en was hij heel erg onrustig. Sinds 4 nachten slaapt hij weer gewoon door gelukkig. Nu is hij overdag ook een stuk vrolijker , en ik ook haha. Dus nee helaas geen tips. Ben bang dat het even doorzetten is tot ze weer haar rust heeft gevonden snachts.

2 jaar geleden

Reactie op nmn

Onze kleine meid is sinds ze kan draaien in bed plots een buikslaper geword ...
Jaa hier ook. Een week of 1-2 huilen als ze draaide naar de buik maar valt nu al haar slaapjes op de buik in slaap…

2 jaar geleden

Reactie op LauBaby

Jaa hier ook. Een week of 1-2 huilen als ze draaide naar de buik maar valt ...
Haha gek hè hoe het zo in een keer plots veranderd

2 jaar geleden

Ahh Dankjulliewel. We gaan doorbijten. Het gekke is dat ik nu al een uur wakker lig terwijl dat zij gewoon heerlijk slaapt. Kan iemand mij de natuur uitleggen 🤣

2 jaar geleden

Wij deden dit ook. Tot we dacht... Wat gebeurt er als we niets doen. Even paar keer lastig en toch naar omgedraaid tot hij leerde zich erover te geven. Nu slaap is hij een buikslapen

2 jaar geleden

Ik vind mijn dochter altijd op een ander plek in bed ze draait alle kanten op komt van zelf