10 Reacties

2 jaar geleden

Heel herkenbaar 😅 Wat hier wel wat helpt is om met haar naar buiten te gaan en haar echt hele stukken te laten lopen. We gaan dan naar een speeltuin en ik laat haar lopen aan de hand. Ik laat haar dan ook zelf kiezen waar ze heen wil lopen. Na een tijdje kiest ze er dan meestal voor om te gaan kruipen, als ze moe begint te worden denk ik. Als we dan daarna weer thuis komen is ze vaak wel een tijdje tevreden met kruipen en zelf spelen.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Dochter kan nu met een loopkar of poppenwagen lopen. Dan moeten we haar nog wel omdraaien als ze ergens tegenaan is gebotst, maar voor m’n rug is dit al veel fijner!

2 jaar geleden

Hier ook herkenbaar haha. Had net een loopstoel gekocht, maar dat is lang niet zo leuk natuurlijk 😆😅

2 jaar geleden

Hetzelfde hier. Heb ook vaak last van de rug. Maarja. Een fase waar we door moeten

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, dood vermoeiend. 😂

2 jaar geleden

Hier ook een meisje die heel graag loopt. We hebben deel vd kamer afgebakend waardoor ze veel vrijheid en loop ruimte heeft. Oja we hebben ook loopwagens, dikke tip. Daar loopt ze heel veel mee

2 jaar geleden

Hier ook! Tip: ga naar buiten en laat haar de kinderwagen duwen. Vindt onze dochter echt heel leuk. En zo kan je gewoon rechtop bijsturen.

2 jaar geleden

Loopwagen?

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Loopwagen?
Heb ik al, maar blijkbaar vind ze t leuker als ze mijn hand vast heeft om mee te lopen 😅

2 jaar geleden

Reactie op iLoveAlissa

Heb ik al, maar blijkbaar vind ze t leuker als ze mijn hand vast heeft om m ...
Haha dat is ook veel leuker, denk dat je even door de fase heen moet 😅!