10 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Ekeid
Nou ik ben al blij te lezen dat er nog iemand meer is 🤷. . . Zucht. Hoe ve ...
Ja hoor je bent niet alleen! 😉 de begeleidster zegt dat sommige kindjes gewoon meer tijd nodig hebben om te wennen. En ze zei ook dat meestal degenen die het in het begin heel moeilijk hebben, na een tijdje degenen zijn die het liefst komen en zich er het hardst amuseren! Dus dan was ik al wat gerust gesteld. 😊
2 jaar geleden
Dit is bij ons ook. Maar op zich wel herkenbaar als hij thuis super slecht slaapt dan wilt hij vastgehouden worden en dat is daar uiteraard ook. Verschil is alleen dat hij thuis goed slaapt dus dan ook niet de hele tijd vastgehouden hoeft te worden. Ik zou me er niet zo druk om maken, komt vanzelf wel en je kan er helaas niet veel aan veranderen.
2 jaar geleden
Met 1x per week gaat het wennen wat moeizamer. Ik merkte dat bij mijn zoontje ook. Hij ging 1 middag in de week. Nu gaat hij 3 middagen en her gaat al een stuk beter. Vanaf mei gaat hij 1 dag en 2 middagen
2 jaar geleden
Hier ook. Is denk ik echt de leeftijd. Ze willen zooooo veel en kunnen nog zo weinig. Zelf spelen is moeilijker en snel saai. Ook kan verlatingsangst er mee te maken dat kan rond deze leeftijd beginnen.
Ik heb niet perse tips over wat je kan ondernemen er tegen, maar ik denk at acceptatie goed kan helpen