13 Reacties

één jaar geleden

Geen tips, wel herkenning, dus ik volg 😂

één jaar geleden

Hier hetzelfde, dochtertje volgende week 14maand. Alles in de mond. Hier 10 tanden en 2 aant doorkomen. Buiten ‘neen’ en ‘uit uw mond’ ook nog nietd op gevonden😓

één jaar geleden

Ook geen tips maar hier hetzelfde 😅 zoontje is 13 maanden met maar 4 tanden en blijft alles in zijn mond stoppen. Ik zou heel graag met hem willen knutselen, vinger verf etc.. maar durft niet 🥲

één jaar geleden

Yes hier ook! En we zijn weer volop begonnen met kwijlen.. dus denk dat nummer 17 eraan komt. Oma zei net dat ze onder iets zag zitten (nummer 17 en 18) dus ben heel benieuwd.

één jaar geleden

Hier ook. Inderdaad zeggen we nee/bah of bijvoorbeeld 'boekjes zijn om te lezen' of 'ga je het boekje lezen of opruimen?', dan kiest hij ook wel voor opruimen. Of we leiden hem af door bijvoorbeeld te vragen: 'Waar is de... Iets wat hij leuk vindt om mee te spelen (bijv. de pop) en dan gaat hij daar mee spelen. Ook geven we vaak iets waar hij wel op mag bijten (bijtring) in ruil voor hetgene waar hij niet op mag bijten.

één jaar geleden

Reactie op babyaug21

Ook geen tips maar hier hetzelfde 😅 zoontje is 13 maanden met maar 4 tande ...
Je kunt yoghurt met voedingskleurstof maken als verf 🙂 En kleuren met kleurpotloden kan natuurlijk ook!

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Hier ook. Inderdaad zeggen we nee/bah of bijvoorbeeld 'boekjes zijn om te l ...
Maar dus vooral ook zeggen wat hij wel kan/moet doen.

één jaar geleden

Reactie op babyaug21

Ook geen tips maar hier hetzelfde 😅 zoontje is 13 maanden met maar 4 tande ...
Hahah! Gedaan, geen succes. Ook de verf ging inderdaad de mond in 🙈

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Je kunt yoghurt met voedingskleurstof maken als verf 🙂 En kleuren met kleu ...
Maar ook de kleurpotloden eet hij hier “op”😂😅

één jaar geleden

Hier gaat ook alles in haar mond. Gevaarlijn en frustrerend. Je kunt haar geen moment uit het oog verliezen. Zelfs haarspeldjes, tafelviltjes, rozen, alles wat ze binnen en buiten ziet gaat in de mond. Vorige week kwam ze thuis van de opvang. Had ze blauwe klei in haar poepluier... en van de week dacht ik “leuk, we gaan proberen te kleuren”. Ik heb me even omgedraaid en mevrouw had al een punt van het potlood gebeten.. grr. “Alles is een fase” toch..?

één jaar geleden

Hier gaat ook alles in haar mond. Gevaarlijn en frustrerend. Je kunt haar g ...
Hahah ooooh zo herkenbaar dit! Nou gelukkig ben ik niet de enige! Maar laten we t houden op een fase ja😜 Kan niet wachten tot deze fase voorbij is wel😆

één jaar geleden

Jup, daarom kan er nog weinig qua activiteiten want alles eet hij op! 😅🤣

één jaar geleden

Misschien stimuleren om hetgeen dat hij vind naar je te komen brengen? Werkt hier vaak goed.