17 Reacties

één jaar geleden

Ik geef wel ranja. Ik heb eigenlijk altijd die van Raak en die is er ook met 0% suiker. Moet wel zeggen dat ik er een klein drupje siroop in doe, gewoon voor een beetje smaak. Gaat er hier altijd goed in haha.

één jaar geleden

Ik geef ook diksap maar wel heel erg verdund. Dat drinkt ze erg goed.

één jaar geleden

Verdund 100% appel of peren sap.. gewoon klein beetje en dan aanvullen met water :) En havermelk! Die hipster van mij vind dat veel lekkerder dan gewone melk 😂

één jaar geleden

Maak wel eens zelf sap van peren, appels en het kookvocht. Vindt hij ook heerlijk of een beetje sap verdund met water.

één jaar geleden

Ik doe een paar druppels pruimensap bii zn water, hij drinkt zo zn hele beker leeg!

één jaar geleden

Hier drinken ze allemaal ranja. Vind belangrijkste dat ze drinken. Dus paar druppels siroop en ze drinken flessen leeg.

één jaar geleden

Ik geef ook wel ranja en sap, maar altijd minimaal siroop en sap verdund. Dan gaat er tenminste wat in. En maak ook rustig nog een fles aan, maar dan volle fles en minder schepjes melk. En lekker laten knabbelen op appels of peren ofzo. Zit ook veel vocht in

één jaar geleden

Ik geef eigenlijk alleen water. Zelf drink ik ook bijna alleen water/thee. Maar soms doe ik 2/3 water en 1/3 ice tea (green) en dan is de beker zo leeg! Kan je ook met appelsap oid doen. Verdunnen met water dat het niet te zoet is, maar dat ze wel lekker een smaakje hebben.

één jaar geleden

Ik heb de hele dag een flesje water met een drupje diksap staan, smiddags krijgt ze een glas melk en savonds voor het naar bed gaan nog een fles met opvolgmelk. Hier drinkt ze ene dag hele flessen op en de andere dag gaat alles met moeite

één jaar geleden

Zelf wat fruit persen en dat lengen met water. Dat deed mijn schoonmoeder altijd toen mijn man en schoonzus klein waren en geen water wouden drinken haha. Appelsap of peer of sinaasappelsap. Als ze geluk hadden kregen ze iets van ander fruit wat ze op dat moment goedkoop konden krijgen haha

één jaar geleden

Wij geven nog meer melk hoor 😅 wat we ook doen is de melk verdunnen, zodanig hij meer water binnen heeft.

één jaar geleden

Wij doen vaak een flesje thee (rooibos honing) met een scheutje melk erdoorheen. Die drinkt ze soms bijna in 1x leeg.

één jaar geleden

Hier krijgt hij naast water en thee, ook soms een beetje versgeperst sinaasappelsap en dan gemengd met water. Vindt hij heerlijk!

één jaar geleden

Fruitsap met water, smoothie zonder melk en groentesap gaat er hier altijd goed in.

één jaar geleden

Een klein beetje verse jus d’orange en dat met water aanlengen. Rooibosthee is hier een succes, een smoothie van yoghurt met peer (goed rijp) (of ander waterig fruit) en water erbij.

één jaar geleden

Appelsap aanlengen of een beetje varieren met slappe cafeinevrije thee. Onze dochter gaat lekker op afwisseling merk ik 😊

één jaar geleden

Ik leng de fles met melk aan met water. Ik geef 2x 120 ml per dag en daar was hij niet tevreden mee. Dus ben het gaan aanlengen. Zodra die op is is hij meestal voldaan