6 Reacties

één jaar geleden

Oh ik heb dit gevoel soms in de auto. Dat ik denk van: Stel dat er nu een ongeval gebeurt en dat ik sterf, of in een rolstoel terecht kom 🙈🙊

één jaar geleden

Ik ben zelf ook altijd bang om dood te gaan sinds ik mama ben, niet eens voor mezelf maar omdat je zo’n kleintje achterlaat.. ik ben ook alleenstaand dus daarom vind ik erg eng. Ik heb geen tips maar begrijp je gevoel wel❤️

één jaar geleden

Zeker weten, sinds de bevalling ben ik hier ook heel bang voor. Het moeilijke is dat het het grotendeels niet in de hand hebt. Het is wel een motivatie om gezond te leven.

één jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Ik ben zelf ook altijd bang om dood te gaan sinds ik mama ben, niet eens vo ...
Nee ik ook niet voor mezelf maar indd om mijn kleintje achter te laten, had daar eigenlijk nooit echt last van tot deze maand.. heel gek, maar heel fijn om te horen dat ik niet de enige ben🤍

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Zeker weten, sinds de bevalling ben ik hier ook heel bang voor. Het moeilij ...
Ja dat is inderdaad echt zo!

één jaar geleden

Ik denk dat deze angsten best normaal zijn. De uitvergroting door ze zorg en verantwoordelijkheid voor je kindje lijkt me heel logisch. Het is wel belangrijk dat het je eigen niet overneemt. Als je je hierdoor beperkt voelt in je leven, omdat het je gedachtes overneemt of omdat je er dingen om gaat laten, dan wordt het wel tijd om hulp in te schakelen. Een vluchtige gedachte is oke, maar je moet er niet in blijven hangen.