9 Reacties

2 jaar geleden

Hier helemaal geen meer haha. Of condooms of niks, kindje is gewoon welkom

2 jaar geleden

Knippie bij je vent 😜

2 jaar geleden

Ik gebruik Persona. Ik wil ook echt géén anticonceptie meer in geen enkele vorm!

2 jaar geleden

Koperspiraal alleen kan t daarbij wel zijn dat je heftiger ongesteld wordt. Als je geen hormonen wil dan zou ik de optie kiezen om rubbers te gebruiken. Hier zouden wij daarvoor kiezen als we toch nog voor n tweede zouden gaan. Alleen zit dat er lichamelijk en mentaal voor mij ff niet in

2 jaar geleden

Ik had de Ladycomp. 2,5j goed gewerkt en dan zwanger (ongepland). Het is betrouwbaar, maar je moet zelf ook betrouwbaar zijn🙈. Het is geen gewoonte om condooms te gebruiken. Enkel die 5 dagen. Dan heb je eens iets teveel gedronken, kom je thuis en vergeet je dat je ‘s ochtends een rood lichtje had en vergeet je dus een condoom. Alvast zo ging het bij mij. Nu probeer ik hem terug in te schakelen, maar vergeet ik het vaak. Je moet het ‘s ochtends meten voor je uit bed gaat en nu met een kleine spring ik vaak uit bed en ben ik het vergeten. Vroeger gebruikte ik hem als wekker en vergat ik het niet.

2 jaar geleden

Genoeg mensen die ik ken die zwanger zijn geraakt met de ladycomp dus tenzij een volgend kindje meer dan gewenst is zou ik zeggen doe een rubbertje om! Doen wij ook, ik wil ook (voorlopig) geen hormonen tot we een tweede kindje willen.

2 jaar geleden

Ik heb jarenlang Nuvaring gehad was of hormoonarm of hormoonvrij. Ben er 10 jaar geleden mee gestopt en sindsdien alleen nog condooms gebruikt op die ene magische dag na dan 😅. Wij waren ons meer dan bewust wat de consequentie van die dag kon zijn en kunnen ons geen betere consequentie wensen 🤣😝😍. Zou het over een poosje (als Ben wat ouder is) zo weer zonder doen 🤪.

2 jaar geleden

Ik had het ook wat gehad met pillen slikken. Ik nam ze nooit regelmatig en had enorm veel schommelingen. Ik ben dan overgeschakeld naar de ring. Was voor mij de oplossing. Geen gedoe meer met de pil vergeten. En de hormoondosis is ook veel lager omdat het meteen lokaal kan inwerken, scheelde ook een hoop in mijn humeurschommelingen😅 Veel succes met je zoektocht

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Knippie bij je vent 😜
ja dat zou toch wel echt een goede oplossing zijn, mijn vent heeft t daar wel over maar ik wil zelf geen hormonen omdat ik geloof dat het afdekken van mn vruchtbaarheid niet goed is voor je hele lijf.. dus een man 'knippen' is dat niet ook heel heftig? en cyclus kennen (of fertility awareness method) + condooms zijn dan nu de beste optie alleen nu las ik weer over hoe veel zooi daar weer in zit en dat dat ook geen topper is voor je flamoes.. zucht beter dan maar geen seks 🐼🐼🐼