23 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb bij mamaloesbabysjop besteld en daar hadden ze mooie voor leuke prijzen. Wij hebben er nu een met isofix eraan voor €150

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Ik heb bij mamaloesbabysjop besteld en daar hadden ze mooie voor leuke prij ...
Kan die draaien?

2 jaar geleden

Ohh dat is ook snel! Qua lengte of breedte? Mijn zoon is 11 kilo en 72 cm, en zit er nog in.. officieel moet het kunnen tot 13 kg, laatst opgezocht 😇. Maar moet zeggen dat ik binnenkort ook wel liever voor een grotere autostoel ga kijken 😊

2 jaar geleden

65cm dan komt hij er toch nog niet met zijn hoofdje bovenuit?

2 jaar geleden

Me dochter zit vanaf 5maanden in de auto stoel wij hebben deze Heel erg blij mee, deze stoel is voor de isofix 360 graden draaien https://www.babycare.nl/nl/cybex-sirona-z-i-size.html?sel=15654&gclid=EAIaIQobChMIrZaR44ey9gIVYJBoCR3BwQSLEAQYBCABEgIxdvD_BwE

2 jaar geleden

Reactie op ROF

65cm dan komt hij er toch nog niet met zijn hoofdje bovenuit?
Nee! Maar hij is zo bewegelijk dat het niet meer comfortabel voor hem lijkt. Zijn voetjes steken soms ook uit

2 jaar geleden

Kan die draaien?
Ja!

2 jaar geleden

Ik denk dat je zoontje er zeker nog lang niet uit gegroeit is, gezien z'n lengte en gewicht.

2 jaar geleden

Kan die draaien?
Deze hebben wij. Echt super tevreden mee, makkelijk te gebruiken en heerlijk zachte kussentjes

2 jaar geleden

Iemand met deze stoel ervaring?

2 jaar geleden

Ook erg benieuwd naar! Zat er ook al naar te kijken.

2 jaar geleden

Wij hebben de cybex i-size cloud en die is tm 87 cm en 13 kilo. Mijn zoontje is even groot en zwaar en past er nog makkelijk in.

2 jaar geleden

Wij hebben die stoel. Ik vind hem heel fijn. Het is even vogelen hoe de top tether werkt en als de stoel achterwaarts geplaatst is, zitten die best in de weg en ik vraag me af of ze nodig zijn aangezien de achterkant van de stoel geblokkeerd wordt door de bijrijdersstoel. Het is een extra verankering. Maar ik ben er blij mee

2 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met deze autostoel?

2 jaar geleden

Wij hebben deze! Bevalt heel erg goed. Heeft isofix en kan gedraaid worden.

2 jaar geleden

Hier ook Cybex, onze zoon is ruim 8,5 kilo maar gaat prima. Volgens mij is het advies je kind tot ruim een jaar achterstevoren in de auto te laten zitten?

2 jaar geleden

Reactie op wave

Hier ook Cybex, onze zoon is ruim 8,5 kilo maar gaat prima. Volgens mij is ...
Klopt, tot aan 15 maanden!

2 jaar geleden

Wij hebben deze van Lorelli. Door elke keer kussens eruit te halen, gaat deze stoel ook een aantal jaar mee. Kan je ook draaien en "kantelen". Zit vast met Isofix 😊

2 jaar geleden

Ik heb afgelopen week deze besteld. Hij moet nog binnenkomen dus kan er nog niks over zeggen. Voor deze gekozen omdat hij met gordel vastgemaakt kan worden. Ik rij samen met de kleine om de week 1,5 uur naar mijn ouder toe. En wil haar voorlopig nog tijdens de lange rit langs mij hebben.

2 jaar geleden

Heb je de verkleiner er al uit? 🙈 mijn zoontje is sinds kort uit de maxi cosi met 8 maand en was toen 12 kilo en 80 cm