11 Reacties
2 jaar geleden
Maxi Cosi axissfix! Echt heel blij mee en gaat lang mee. Veel te vinden tweedehands :) kan beide richtingen op.
https://www.maxi-cosi.nl/autostoelen/axissfix?color_swatch_id=5504
2 jaar geleden
Reactie op Didisisi
Ik heb de cybex pallas vooruit rijden maar super veilig!
Wij kijken ook na die, is dat gedeelte met de airbag erin niet heel zwaar? Of heel warm? En hoe vind jullie kleine het?
Ik hoor graag je pro s en con s
🤗🤗🤗🤗🤗
2 jaar geleden
Reactie op lucia morena
Wij kijken ook na die, is dat gedeelte met de airbag erin niet heel zwaar? ...
hij vind het geweldig! hij steunt op het kussentje en komt er makkelijk zelf uit ❤️ tot nu toe geen nadeel gevonden. wij hebben altijd de airco aan (niet op hem gericht) dus warm heeft hij het niet.
2 jaar geleden
ik heb een maxi cosy tobi
want we rijden in een bus met zn drieën op de voorbank
dus hij kijkt vooruit nu
2 jaar geleden
Hier de novi goliath pro autostoel is voor groep 0,1,2 en 3. Kan mee tot ongeveer 8 jaar. Ze zit nu nog achteruit. Vanaf 9kg mag ze vooruit in deze autostoel, maar hou dr achteruit vervoerd tot ze 13kg is 😊
2 jaar geleden
Cybex sirona sx2 i-size voor beide auto's hier. Ze zit hier al vanaf 5 maanden in omdat ze in de Maxi-Cosi heel veel spuugde.
Wij zijn zo blij met deze stoel. Deze kan namelijk tot 4 jaar meegroeien! Mochten er ooit een 2e komen dan kiezen we ook niet meer voor een Maxi-Cosi maar voor de cybex baby autostoelen die je ook als ligstoel kunt maken en dan een 2e autostoel van deze of de opvolger tegen die tijd.
Voor ons geen Maxi-Cosi meer naar deze ervaring 🙂
Maar je moet wel goed kijken of je isofix hebt in je auto. Deze stoel kan bijvoorbeeld niet met gordel omdat hij 360graden draaibaar is
2 jaar geleden
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar de Pearl kan gewoon achterwaarts? Wij hebben deze stoel ook en ons zoon zit gewoon achterwaarts.
2 jaar geleden
Reactie op MamaVanKris
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar de Pearl kan gewoon achterwaarts ...
Ik denk dat ik het al snap. Wij hebben de vernieuwde versie, de Pearl pro 2. Die kan wel achterwaarts en de oude versie niet.
2 jaar geleden
Reactie op steefgerritsen
Maxi Cosi axissfix! Echt heel blij mee en gaat lang mee. Veel te vinden twe ...
Deze hebben wij ook! Echt een geweldig ding. En nog een derde isofix verbinding dus extra veilig.