17 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de ochtend fles nu een week vervangen voor normale melk. Dat gaat prima! Als ze verder goed eten is het volgens mij allemaal prima!

2 jaar geleden

Wij hebben de avondfles ook vervangen een paar weken geleden! Ze is nu net 1. In een aantal dagen overgestapt. Gaven fles van 150, en gingen het mixen met de opvolgmelk. Voegden elke avond 30ml extra half volle melk toe, en opvolgmelk dus afbouwen.

2 jaar geleden

Wij gingen gewoon na dat de bus leeg was over naar halfvolle melk, geen problemen gehad!

2 jaar geleden

Wij hebben het in 1 keer vervangen, ging helemaal prima niets van gemerkt 😊

2 jaar geleden

Ons meisje krijgt nu ook halfvolle melk, die gaat ook prima.

2 jaar geleden

Hier gaat die overgang niet heel top, drinkt van de koemelk maar een paar slokjes. Dus we hebben nu een 50/50 mix en dat gaat goed.

2 jaar geleden

We zijn ook overgegaan. Alleen de avondfles nog wel kunstvoeding. Want daar zitten inderdaad meer calorieën in. Dus die zou meer moeten vullen.

2 jaar geleden

Hoe warmen jullie de melk op?

2 jaar geleden

Hier ook in een keer vervangen. ‘s ochtends en ‘s avonds krijgt hij een fles halfvolle melk, 180cc met 4 schepjes granen

2 jaar geleden

Warmen jullie de halfvolle melk op?

2 jaar geleden

Reactie op mvles

Jaa wij wel!

2 jaar geleden

Ik heb met mijn zoontje al heel veel geprobeerd maar hij is aan de pyama pap heel erg vettig dus ik wil ook graag warme melk proberen aangezien hij 3x per nacht wakker is 😱

2 jaar geleden

Reactie op mvles

Wij wel

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Reactie op mhdv91

in de magnetron

2 jaar geleden

Reactie op DBrouwer