35 Reacties
2 jaar geleden
Is het altijd een drama of sinds korte tijd? Wellicht zit ze in een sprong. Het was hier ook drama. Wij zijn zelf niet van het laten huilen, we willen wel meegeven dat we er voor hem zijn als jij verdrietig is.
De laatste weken hebben we hem geholpen met in slaap vallen. Wiegen of samen in ons bed gaan liggen. Uiteindelijk viel hij in slaap en sinds deze week gaat het weer super goed en valt hij weer zelf in slaap en slaapt weer door
2 jaar geleden
En hoeveel en hoe lang slaapt ze overdag?
Sprong 7 duurt erg lang, dus het kan zeker een sprong zijn
2 jaar geleden
Wij hebben ongeveer twee weken drama gehad rond de 9 maanden en zoals het ineens kwam was het ook weer ineens weg. Ik dacht ook echt dat het niet meer goed zou komen en liep er steeds heen. Ging er bijna zelf niet meer door slapen, enz. Totdat hij ineens weer gewoon hele of halve nachten doorsliep! Wij lieten hem ook maar z’n gang gaan in z’n bedje: omdraaien, enz. Maar hij wilde net zolang rollen totdat hij op z’n buik lag en wel kon slapen.
2 jaar geleden
Kennelijk is het hier ook weer even nodig om er lekker naast te zitten en te troosten. Soms echt op schoot en soms gewoon tegen me aan gehangen. Dan valt hij heerlijk in slaap.
Wij hebben weinig last van sprong 7 verder. Hij slaapt, als ik er bij ben, meestal wel binnen het half uur.
2 jaar geleden
Hier hetzelfde. Zelfs met hulp valt m'n dochter niet in slaap en is makkelijk tot half 1 snachts wakker, om dan vervolgens iedere 2 uur weer wakker te worden.
Hiervoor nooit problemen gehad en overdag gaat het heel makkelijk.
2 jaar geleden
Reactie op Few
Overdag slaapt ze ongeveer 2x2 uur
Dat is voor deze leeftijd best wel veel. Meestal hebben ze maar rond de 2,5 uur slaap nodig (half uur sochtends en 2 uur smiddags). Als de nacht/avond slaap goed gaat is het geen probleem natuurlijk, maar wanneer ze overdag teveel slapen kunnen ze savonds niet in slaap komen of sochtends te vroeg wakker worden.
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
waarom heeft niemand ons dit verteld?? Is dit een soort moedergeheim ofzo? ...
Ik heb afgelopen week al 3 nachten tot half 1 met haar wakker gezeten, wordt er helemaal gek van. Al zit ik 2 uur met haar op de bank in het donker, ze slaapt gewoon niet 😔. Ik ben helemaal gesloopt en mevrouw is vrolijk aan het spelen, want vrolijk is ze gelukkig nog wel 😊
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
gaat ze ook heel hard huilen als je haar weer in bed legt?
Huilen zou ik het niet noemen. Ze gilt alles bij elkaar 😮. Denk ik dat ze op schoot slaapt, wil ik haar neerleggen, begint alles weer opnieuw 🤦♀️ hadden ze maar een uit knop he 😅