35 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook geen tips helaas, maar wel veel herkenning. Hier duurt het 's avonds ook eindeloos, hoewel ik bij haar blijf. Ik wieg of streel haar in slaap, dan lijkt ze te slapen en ineens zit of staat ze weer rechtop. Dat herhaalt zich dan tig keer. Hier is het ook begonnen toen ze kon staan, maar het duurt nu al zó lang. Wel fijn om deze herkenbare verhalen te lezen. Ik kan me er soms ontzettend druk om maken dat ze te weinig slaapt, dat dat slecht is voor haar ontwikkeling en dat alle andere baby's veel meer slapen.

2 jaar geleden

Hier toevallig ook sinds een paar dagen. Volgende week is ze 11 maanden. Misschien toch iets van verlatingsangst ? Het gaat sinds vandaag weer iets beter en is ook alleen met het slapen in de avond. Ben benieuwd hoelang het aanhoud

2 jaar geleden

Reactie op Few

Sinds een maandje lukt het niet om haar in de avond op bed te krijgen. Ik ...
Exact zelfde leeftijd, exact hetzelfde "probleem". Soms lukt het na een bad of fietsen, maar vaak ook om 22u met ons naar bed..

2 jaar geleden

Wel fijn dat er zoveel herkenning is😊

2 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

Dat is voor deze leeftijd best wel veel. Meestal hebben ze maar rond de 2,5 ...
Ik ga haar met 1 slaapje wel even eerder wakker maken, kijken of het werkt, bedankt voor de tip!

2 jaar geleden

Hier gaat het nu al een paar dagen super goed! Ze slaapt al om 20.00u, hoef er ook niet meer steeds heen, ze slaapt vrijwel direct🙌

2 jaar geleden

Reactie op Few

Hier gaat het nu al een paar dagen super goed! Ze slaapt al om 20.00u, hoef ...
hoelang heeft het bij jullie geduurd?

2 jaar geleden

Ongeveer 4 weken😅 en zomaar ineens over. Ik had haar laatst 1x wakker gemaakt, maar ze was toen de hele dag aan het miepen omdat ze moe was. Ze slaapt nu van 1,5 uur in de ochtend en 2 uren in de middag en tussen 19.00 en 20.00 slaapt ze weer🙂

2 jaar geleden

Reactie op ibl84

Hier 1 dag gehad. Maar prik zo door de tranen heen dat het geen echte huil ...
Love this!

2 jaar geleden

Reactie op ibl84

Hier 1 dag gehad. Maar prik zo door de tranen heen dat het geen echte huil ...
Wat fijn dat het bij jou zo snel weer goed ging. Maar denk niet dat dat voor iedereen zo makkelijk gaat.

2 jaar geleden

Mijne is nou 1 sept 1 jaar en is nog steeds iederenacht 3 keer wakker haha

2 jaar geleden

Ik ben ook iedere avond een uur lang bezig om hem in slaap te krijgen

2 jaar geleden

Reactie op Isalline

Love this!
Waarom?

2 jaar geleden

We waren er 4 avonden vanaf, 1 dag opvang en weer ellende in de avond!

2 jaar geleden

Mijne wordt in de nacht echt heel vaak huilend wakker. Echt krijsen ook. Vaak ogen dicht denk dat t door tandjes..