Iemand tips om de baby in slaap te krijgen in de avond? (10 maanden) Hier doen we er heel lang over. Ze wil echt niet en huilt net zolang tot we haar weer oppakken. Ik laat haar ongeveer 10 tot 15 min huilen. In de ochtend en middag is het slapen geen probleem.
Hier ook geen tips helaas, maar wel veel herkenning. Hier duurt het 's avonds ook eindeloos, hoewel ik bij haar blijf. Ik wieg of streel haar in slaap, dan lijkt ze te slapen en ineens zit of staat ze weer rechtop. Dat herhaalt zich dan tig keer. Hier is het ook begonnen toen ze kon staan, maar het duurt nu al zó lang. Wel fijn om deze herkenbare verhalen te lezen. Ik kan me er soms ontzettend druk om maken dat ze te weinig slaapt, dat dat slecht is voor haar ontwikkeling en dat alle andere baby's veel meer slapen.
Hier toevallig ook sinds een paar dagen. Volgende week is ze 11 maanden. Misschien toch iets van verlatingsangst ? Het gaat sinds vandaag weer iets beter en is ook alleen met het slapen in de avond. Ben benieuwd hoelang het aanhoud
Ongeveer 4 weken😅 en zomaar ineens over. Ik had haar laatst 1x wakker gemaakt, maar ze was toen de hele dag aan het miepen omdat ze moe was. Ze slaapt nu van 1,5 uur in de ochtend en 2 uren in de middag en tussen 19.00 en 20.00 slaapt ze weer🙂