9 Reacties

één jaar geleden

Hmm hier hielp het als ik bijv. Spagetti of macaroni maakte de pasta wel heel te laten zo zijn de stukjes wel zacht. En dan het sausje dus de groente en gehakt glad te maken. Ja ik denk dat je langzaam een beetje naar meer stukken kunt gaan scheelt inderdaad ook voor jezelf. Mijn dochter vind bijv aardappel schijfjes wel lekker dit eet ook makkelijk bijv zalm erbij ook wel zacht.

één jaar geleden

Eet hij wel boterhammen? Ik maak vaan frittata of groentenkoekjes waar veel groentjes in zitte en hij zo uit het vuistje kan eten

één jaar geleden

Hier wat tips: Pasta Carbonara Pasta Napolitana Vegetarische korma Aardappel/prei schotel Vis/vlees/kip met groenten en aardappeltjes Allerlei soorten stamppotten Vispotje Bonen schotel Pizza Garnalen cocktail Pannenkoeken Alles zonder/weinig zout

één jaar geleden

Onze dochter eet volledig met de pot mee, wij koken zoutloos en uiteraard krijgt ze geen rauwe producten nog. Prakken, pureren hoeven we ook niet, ze bijt netjes stukjes eraf. Ze kon al heel snel stukjes verdragen. Nooit potjes gegeven, altijd vers.

één jaar geleden

Wij combineren geprakt met stukken. 17u krijgt hij eten wat zo makkelijk mogelijk gaat. Vervolgens eet hij tegelijk met ons, hetzelfde vaak ook, en oefent hij met stukken

één jaar geleden

Onze zoon eet graag (gebakken) aardappels in kleine stukjes. Hij kauwt er heel netjes op. Verder kleine stukjes broccoli, bloemkool en wortel. Zalm en kabeljauw gaan we ook goed en makkelijk in. Vaak eet hij met 2 vorken. Met 1 is hij zelf aan het oefenen op te prikken, aan de andere prikken wij stukjes en geven dan het vorkje in zijn handen. Vervolgens brengt hij dat netjes zelf naar zijn mond. Heel interessant vind hij dat zelf eten. En als het hem niet snel genoeg gaat pakt hij met zijn hand een stukje en eet het op.

één jaar geleden

Reactie op Kathleen en casper

Eet hij wel boterhammen? Ik maak vaan frittata of groentenkoekjes waar veel ...
Ja, hij is gek op boterham. Hij eet er in de ochtend 2 en middag 2! Hoe maak je die groentekoekjes? Misschien kan ik dat maken met een stukje vlees bijv

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Hmm hier hielp het als ik bijv. Spagetti of macaroni maakte de pasta wel he ...
Thnx, ik zal het eens proberen

één jaar geleden

Mijn zoontje is weg van lasagne ! Gewoon een beetje fijn snijden met mes en vork gaat prima !