31 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Kiddolove

Haha lekker toch! Jullie wonen dus ook in de buurt van griendtsveen?
Nee niet eens, Noord Brabant maar daar was ook heel de reutemeteut opgetrommeld voor de stoplijn te maken. Manlief was pas om kwart over 8 gister avond thuis en was al vanaf half 8 in de ochtend in touw

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Nee niet eens, Noord Brabant maar daar was ook heel de reutemeteut opgetrom ...
Owjeejj.. ernstige zaak daar dus 馃ズ

2 jaar geleden

Couscous met stukjes biet, komkommer en geitenkaas. Hij vond het heerlijk!

2 jaar geleden

twee dagen easypeasy rijst (was over) + curry voor ons in pan lepel rode curry pasta + lepel groene curry pasta voor kind in pan theelepel groene curry pasta zak prep groente + kip die over was van t weekend bakken kokosmelk erop ff pruttelen vandaag zelfde stylo bolognese gemaakt, zet ik alles op in 1 pan deel hevel ik naar een klein pannetje em dan pas zout erbij voor ons ravioli (sowieso een hit) en parmezaan vind hij heel cool als ie dat ook over zn bord geraspt krijgt haha ik geef t kind opzich alles qua smaak maar wel in andere hoeveelheden en dan zo zoutloos mogelijk.. in ravioli zit natuurlijk wel zout maar dat vind ik wel te overzien

2 jaar geleden

Reactie op LindaaMK

Couscous met stukjes biet, komkommer en geitenkaas. Hij vond het heerlijk!
Klinkt lekker! Hoe geef je de komkommer? Ik ben bang dat het nog te hard is (zoontje heeft net 4 tandjes) of valt het wel mee? :)

2 jaar geleden

Reactie op Mila69

Gister avond het Verspakket risotto van de Albert Heijn gegeten! Hij zat te ...
Doe je dan geen zout erdoorheen?

2 jaar geleden

vandaag orzo gebakken courgette, ui, champignons en een lepeltje cr猫me fraiche voor t kind en voor mij met courgette citroen en feta er werd gesmuld haha 馃槀

2 jaar geleden

Courgettekoekjes!

2 jaar geleden

Reactie op manon52431

Klinkt lekker! Hoe geef je de komkommer? Ik ben bang dat het nog te hard is ...
Dunne plakjes of reepjes komkommer gaan hier goed. Dochter heeft wel tanden maar nog geen kiezen.

2 jaar geleden

Hier eet hij echt al met de pot mee. En het gaat er bijna allemaal even makkelijk in. Van de week hadden we iets nieuws. En dat bleek toch best nog wel een beetje pittig. Maar daar gaf meneer echt niks om! Die mond ging wagenwijd open. 馃き Waarschijnlijk in de buik al gewend geraakt aan pittig eten

2 jaar geleden

Mijn zoontje eet alles hij vind lasagne of pasta of macaroni het lekkerste en net zoals mama lekker aardappelpuree met spinazie ala creme haha