10 Reacties
2 jaar geleden
Het is bijna zover!! Zo leuk en spannend ❤️
Ik vind dat de eerste verjaardag echt voor ons is. Dus ik doe niet te gek. Ik geef mijn geld uit aan een prachtige taart en een kleine smash cake voor Jill.
Qua versiering houd ik het simpel; elke vlag en ballon is leuk, dus dan liever goedkoop 😂.
Ik heb de uitnodigingen digitaal gemaakt met Canva. Daar heb ik een link in gezet met een verlanglijstje. Als iemand besluit een artikel van het lijstje te kopen, kan deze afgestreept worden.
Mijn zussen en wat vrienden komen, een gezellig klein clubje aan mensen!
Veel plezier met de verjaardag van Ben!
2 jaar geleden
Wij nodigen de de grootouders (2personen) en de overgrootouders (1 persoon), de tantes en partner (4 personen) en peter (2 personen + baby) uit. De hebben een WhatsApp uitnodiging gestuurd in een aardbei thema, favoriete fruitje van de dochter. We laten een taart maken voor het feestje, maar verder buiten wat versieringen geen gigantische activiteiten.
2 jaar geleden
Wij hebben een foto gemaakt en een uitnodiging via WhatsApp gestuurd. En cadeautips via een link naar zijn lijstje.
Wij hebben de gezinnen uitgenodigd (kom je al op 17 personen) en dan mijn opa zijn vrouw en mijn oma (al komen die waarschijnlijk niet, wonen niet in de buurt). En verder vrienden dus totaal zo'n 35 man😅 wilde het klein houden, maar dat is eigenlijk niet te doen.. en op meerdere dagen wil ik niet. Dan maar druk en meteen weer klaar. Kunnen we de dag erna bijkomen.
Wij hopen op mooi weer en anders lenen we partytenten en zetten die op. We doen het vanaf 15:00 en dan op tijd taart en een bbq. En dan rond een uurtje of half 8 /8 zullen de meeste wel weer gaan. Hoop ik😅
Wij hebben een nijntje/blauw thema aangehouden. Had nog wat versiering liggen van de geboorte en shower (ook nijntje en blauw). Hij is nu nijntje fan, dus helemaal prima🤣
2 jaar geleden
Nog ruim een maand en dan is het hier ook zover! 💖
Wij gaan volgende week een cake smash doen en zodra de foto’s klaar zijn verstuurd ik ze gewoon via whatsapp als uitnodiging. Wij nodig familie en vrienden uit die echt wat betekenen in ons dochter haar leventje. We hebben niet echt een thema maar we versieren gewoon alles met roze en witte ballonnen, slingers etc.
Taart is besteld! Verder ga ik (proberen) niet TE te doen. Uiteindelijk merken de kindjes echt nog niet dat ze jarig zijn 🙈! Het is meer ons gevoel .. maar wel heel bijzonder hun eerste verjaardag 🎂 !!
2 jaar geleden
Voor we het weten is het alweer zo ver 🥳🥳
Wij nodigen familie in de ochtend uit en vriendin in de middag om het zo toch een beetje kunnen verdelen. En dat de familie het momentje met de taart mee maakt.
We hebben een taart besteld in Juf Roos style en voor de kleine meid een mini taartje in de zelfde style. Daarbij nog losse cupcakes in dezelfde kleuren als de taart. (Lekker makkelijk cakejes scheelt weer snijden 🤪)
Verder qua versiering geen idee nog ik denk gewoon wat roze ballonnen en slingers.
2 jaar geleden
Wij hebben zo’n 3 weken geleden een digitale uitnodiging (gemaakt in canva) verstuurd naar mijn ouderlijk gezin met aanhang en naar de hele familie van m’n man (hechte familie 😅). Komen uiteindelijk denk ik zo’n 30 mensen
We doen een kinderboerderij thema omdat onze dochter dol is op dieren. Niet te gek, gewoon wat leuke dieren slingers en ballonnen. Ik ga wel een grote taart bakken met boerderij thema en een smashcake voor onze dochter.
Ik gebruik de potjes voeding om glazen van te maken, die spuit ik wit en ik maak er zwarte koeien vlekken op. Kan daarna allemaal de glasbak in dus scheelt afwas!
Ik heb ook een hekje gemaakt om op een houten plank te bevestigen voor een “vegetable garden”, komkommer tomaatjes etc.
En zo maak ik nog wat versiering ed.
Ik wil vooral dat het op de verjaardag zelf makkelijk is en we niet teveel dan nog hoeven te doen zodat we lekker kunnen genieten!
We steken wel ook de bbq aan voor broodjes pulled pork en chicken.
Via lijstje.nl hebben we een hele lijst met wensen verstuurd naar iedereen.
Die tip heb ik ook op dit forum gelezen en dat vond ik een hele goede!
2 jaar geleden
Reactie op ellenn91
Goed idee van die potjes.. Even onthouden haha
Haha ja hè! Ik kwam het op Pinterest tegen. Staat vol met leuke ideeën voor (thema)feestjes
2 jaar geleden
Ik heb met PicCollage een uitnodiging gemaakt en per whatsapp gestuurd naar beide gezinnen. Dus alleen opa’s, oma’s, ooms en tantes (met neefjes en nichtjes). Ik heb een verlanglijstje gemaakt en die doorgestuurd. Ik wil zelf een taart maken. Ik denk met Nijntje of Kikker, die boekjes vindt ze leuk. Verder geen thema oid.
Dus een klein feestje met de belangrijkste familie. En bij mooi weer met bbq voor wie willen blijven eten.
Op haar echte verjaardag gaan we met z’n drieën wat leuks doen, waarschijnlijk naar Artis.
2 jaar geleden
Jeeejj ze worden zo snel groot ook he! Wij willen zijn 1e verjaardagsfeestje in t thema jungle gaan doen! Hij heeft een leeuwtje op zijn kamer hangen waar elke avond even weltrusten tegen gezegd moet worden, en hij word er helemaal enthousiast van 🥰. Een vriendin van mij gaat een leeuwentaart maken 😁
Wij nodigen verder onze eigen gezinnen uit (onze ouders, zussen en broers) en onze opas en omas komen.. daar laten we het bij.
Smashshoot doen we 2 weken eerder al .. maar doen we gewoon allemaal zelf, ook in jungle thema