10 Reacties

2 jaar geleden

Ik herken dit wel, maar in mindere mate. Overdag is ze gewoon happy maar op bed leggen is inderdaad een drama. Het wisselt wel af (ene nacht niks aan de hand, andere nacht een ramp). Vannacht wilde ze echt niet, maarja.. Ligt het aan de warmte of niet..? Ze heeft tussen ons in geslapen en dat ging weer wel prima. Ik heb het gevoel dat het hoort bij een fase waarin ook verlatingsangst een rol speelt. Hoop voor jullie dat het snel beter gaat!

2 jaar geleden

Reactie op ellenn91

Ik herken dit wel, maar in mindere mate. Overdag is ze gewoon happy maar op ...
Vooral heel zielig voor de kleintjes da he? Je zou willen dat je af en toe eens in hun koppie kon kijken om te zien wat er aan de hand is! Overdag was ze over het algemeen ook altijd vrolijk, veel lachen en samen spelen helemaal leuk... helaas herkennen we haar nu echt even niet op dit moment. Tussen ons in liggen wilt ze helaas niet, ze denkt dan dat het feest is en wilt dan absoluut niet slapen..

2 jaar geleden

Misschien zit ze in de verlatingsangst fase? Rond week 41/42 is ook sprong 7, daar kan ze ook nog last van hebben. Pittig allemaal he soms, probeer allebei wat rust te pakken op momenten dat ze (eindelijk) eventjes slaapt en laat de boel even de boel. Soms is dat even nodig 😊

2 jaar geleden

Misschien oorontsteking? Was hier ook het geval.

2 jaar geleden

Misschien zit ze in de verlatingsangst fase? Rond week 41/42 is ook sprong ...
Dat zou best kunnen! Maar het mopperen dan de hele dag terwijl wij bij haar zijn, vind ik dan weer bijzonder... Je hebt helemaal gelijk! Soms even diep in en uit adem en weer door! Hoop dat dit inderdaad dan met een sprong te maken heeft, arm meisje 😔❤️

2 jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Misschien oorontsteking? Was hier ook het geval.
Goeie! Dachten wij ook aan, maar dit is vrijdag gecontroleerd bij de huisarts en zag er prima uit!

2 jaar geleden

Reactie op kelly001

Goeie! Dachten wij ook aan, maar dit is vrijdag gecontroleerd bij de huisar ...
Zou de oren wel goed in de gaten houden, bij onze dochter duurde het 9 dagen met 39a40 graden koorts ondanks elke 6 uur paracetamol. Waren de oren ook ( meerdere keren ) na gekeken. En bleek het toch oor ontsteking te zijn die na9 dagen door brak

2 jaar geleden

Mijn zoontje had dit ook heel erg duurde 7-10 dagen ongeveer. Hij is van 13 sept. Dutjes waren drama, avond naar bed was drama, werd zovaak wakker. Vandaag is het ineens weer zoals voorheen fingers crossed dat het zo blijft

2 jaar geleden

Doorkomende tandjes/kiezen? Liggen geeft dan extra druk een is iets om gek van te worden voor ze... Zoo zielig dat ze niet te troosten is❤️ komt goed, meer dan al jullie liefde kun je niet doen waarschijnlijk

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt ook niet door word nog 1 keer wakker snachts maar voorheen om het halfuur omdat hij overdag blijkbaar niet genoeg at kwam hij snachts altijd. Sinds ik hem meer geef overdag slaapt hij een uurtje na zijn fruit +- na 10:00 en dan savonds alleen nog maar tot de volgende ochtend