4 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk dat het bij iedereen anders verloopt. Onze dochter had 2 dagen koorts, verkouden , hoesten en wat benauwd. Lekker knuffelen .. zoutoplossing neus spray . Luuf onder de voetjes en evt een zetpil. Hopen dat snel weer beter gaat. Onze dochter is wel 2 maand lang verkouden en bleef ook 2 maand lang hoesten. Het kan dus wel heel lang duren. Maar wat is zeg, bij ieder kind uit het zich anders. Leuk Is niet ! Sterkte

2 jaar geleden

Mijn dochter van 8 maanden had vorig weekend covid. Begon met 38.6 graden koorts op vrijdagavond, liep zaterdag op tot 39 graden. Meerdere kleine flesjes gegeven en elke 6 uur zetpil paracetamol. Vaste voeding heb ik even laten schieten. Zoveel mogelijk laten slapen en bij me laten "hangen". Dag later was de koorts weg en had ze alleen in de avond steeds ondertemp wat ook veroorzaakt kan worden door t virus. Verder alleen nog af en toe een hoestje. Eigenlijk vrij mild verlopen, zondags was ze alweer vrolijk. De hele week heeft de wel veel meer geslapen dan normaal. Enige waar je echt op moet letten is dat ze niet minder drinkt dan de helft van wat ze normaal drinkt en plasluiers heeft. Hoeft geen volle luier te zijn. Eten is niet belangrijk, drinken wel 😊

2 jaar geleden

Corona, griep, verkoudheid etc. bij iedereen is dit anders. De ene is er amper ziek van, de andere heel erg. Onderdruk het met zetpil en wanneer je het niet vertrouwd de huisarts bellen. Beterschap ❤️‍🩹

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft met 3 maanden en met 5 maanden corona gehad. Eerste keer 1 dag koorts en milde klachten, tweede keer echt 3 dagen koorts die maar niet wilde zakken. Heel hangerig, slecht geslapen etc.