Hoi,
Ik ben al een paar weken een paar keer per dag water of thee aan het aanbieden, maar mijn zoontje moet er niets van weten. Ik heb verschillende soorten geprobeerd, momenten en manieren van aanbieden. Ik vroeg me daarom af of jullie tips hebben?
Uit een gewone (als ze het zelf doet plastic) beker is hier een groot succes. Dat vindt ze prachtig. Als ze de kans zou krijgen zou ze ons theekoppen afpakken om te slobberen. Haar truitje is vaak wel doorweekt naderhand 😅.
Hier was water ook geen succes. Heb er toe diksap bij gedaan. Nou dat dronk hij wel 🤣 wel gewoon uit z’n flesje, heb een 360 beker maar snapt hij nog niet echt. Wil deze week een tuitbeker halen van difrax. Kijken of dag wel lukt
Hier ook nog niet altijd een succes. Melk bij mama vindt hij lekkerder. Wij bieden het aan om straks minder bv te hoeven geven. De ene keer drinkt hij een slokje uit een bekertje en soms uit de fles. Maar meer dan 20-30 ml drinkt hij niet. Maar ze moeten het vast vaak even proeven en er aan wennen.
Bij mij lukt water het best in een glas. Ze vindt het glas interessant en glinsterend en als ik het water aan haar lippen breng, slurpt ze wat met veeeel morsen en enthousiasme al die tuitbekers werken hier niet. Die zijn om mee te slaan voor haar
Bij mij lukt water het best in een glas. Ze vindt het glas interessant en g ...
Goed idee! Meneer vond een glas ook acceptabel. Dus ga dit nu vaker zo doen in de hoop dat hij het straks ook uit een beker drinkt (en niet alles kletsnat morst)