21 Reacties

2 jaar geleden

Helemaal niet hier! Hij is wel enthousiast maar er gaat haast niks in. Ging eerst beter dan nu, maar hij heeft deze week zijn eerste 2 tandjes gekregen, dus dat zal wel een beetje pijnlijk zijn!

2 jaar geleden

Wat goed!! Zo gek vind ik dat, dat ze gewoon van alleen melk binnen een paar maanden zoveel kunnen eten. Super knap ook, leren kauwen en slikken enzo. Vind het echt indrukwekkend. Hier gaat ze ook best lekker. Met de pot mee eten vind ik nog wel lastig, maar gisteren best goed gelukt! Wij hadden couscous met aubergine, courgette en paprika en heb voor haar de nootjes en kruidenpasta weggelaten en ei en yoghurt toegevoegd. Maar dit was toevallig een gerecht wat heel geschikt was :) ging zeker niet allemaal op haha.

2 jaar geleden

Ontbijt met yoghurt of bvpap gaat goed. Fruithapje meestal ook wel. Maar brood of groentes enzo is spelen ipv eten 🤷 behalve aardappel uit de oven, dat vindt hij super

2 jaar geleden

Mn dochter is 7.5 maand en eet nu ookal mee met ons. Eten nu ook altijd samen ontbijt/avondeten.

2 jaar geleden

Reactie op Timosh

Mn dochter is 7.5 maand en eet nu ookal mee met ons. Eten nu ook altijd sam ...
Ja avond eten doen wij nu ook samen. Tenzij hij rond die tijd ligt te slapen. 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Wat goed zeg! Helaas sinds ze in sprong 6 zit is eten een drama en mag ik blij zijn als ze een paar hapjes eet. Voorheen at ze gerust 200gr avondeten op. Ze krijgt nog potjes, als ze ongeveer 12 maanden is en haar darmen rustiger zijn (heel veel problemen mee gehad) dan ga ik haar langzaam met ons mee laten eten.

2 jaar geleden

Ons zoontje eet ook al goed mee. Is spelend aan het ontdekken. ‘s Avonds zet ik een bord voor hem neer met een deel van wat wij ook eten. ‘s Morgens krijgt hij brood en tussendoor nog fruit. Of ik doe fruit bij het ontbijt of avondeten. Alleen water en thee drinken gaat nog niet zo goed. Wil na het eten en voor het slapen het liefst nog wat moedermelk.

2 jaar geleden

Wat goed! Laat je hem zelf het eten pakken met de handjes of geef je het aan / prak je het nog een beetje?

2 jaar geleden

Oh lees nu dat je het fijnsnijdt, haha

2 jaar geleden

Hier al dik 180 gram aan eten wat ze krijgt! Alles gaat op.

2 jaar geleden

Reactie op DeniseGB

Wat goed! Laat je hem zelf het eten pakken met de handjes of geef je het aa ...
Met een baby vorkje doe ik het in zijn mondje.

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Hier al dik 180 gram aan eten wat ze krijgt! Alles gaat op.
Netjes. 💪🏻

2 jaar geleden

Wat fijn!! Hier helemaal niet. Onze dochter is 7.5 maand en weigert brood, gaat ze heel erg van kokhalzen. Van pap raken haar darmen volledig verstopt. Vandaag heb ik voor het eerst yoghurt geprobeerd, maar toen was ze boos dat ze geen fles had. (Ze is sinds gister van 4 naar 3 flessen, de 11.00 fles vervalt. ) Ze is het er duidelijk nog niet mee eens. Ik hoop dat dit snel beter word. Onze oudste dochter ging ineens super goed eten met 9 maanden. 🥰

2 jaar geleden

Kindje hier eet fantastisch. Maar wel gewoon een potje.

2 jaar geleden

Reactie op ZvdB

Wat fijn!! Hier helemaal niet. Onze dochter is 7.5 maand en weigert brood ...
Misschien halveren. Half bakje yoghurt en daarna een halve fles?

2 jaar geleden

Reactie op Miranda M

Misschien halveren. Half bakje yoghurt en daarna een halve fles?
Ja, dat is voor morgen inderdaad het idee als ze het weer lastig vind. 😁

2 jaar geleden

Als ik hier groente aanbied kijkt hij of ik hem probeer te vergiftigen. 😂 Fruit en brood gaan wel goed. Wat fijn dat jou kleintje al zoveel eet! 😁

2 jaar geleden

Reactie op DeniseGB

Wat goed! Laat je hem zelf het eten pakken met de handjes of geef je het aa ...
Aangeven of zelf laten pakken. Als pakken niet lukt, gewoon lekker aanreiken. Het moet geen frustratie worden.

2 jaar geleden

Ons zoontje van 8 maanden eet al een hele poos goed. Lust ook alles en wil ook alles eten wat wij eten. (Ik pas het natuurlijk aan voor hem). Dit heeft hij net op en nog een soepstengel na😀

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

Ons zoontje van 8 maanden eet al een hele poos goed. Lust ook alles en wil ...
En die stukjes kip gaat goed?, Geef je die zo? of prak je?