20 Reacties
2 jaar geleden
Oh jee nou ik hoop maar dat mijn dochter haar nunki lakentje nog maar even accepteert 😅 ik heb geen tips voor je helaas!
2 jaar geleden
Hier altijd toe gelaten, dit doet hij al maanden met als resultaat dat hij soms zit en dan zelf weer gaat liggen. Uit ervaring weet ik dat dit ook bij jouw zoon tijdelijk is, het is weer een stuk ontwikkeling, net als straks gaan staan in bed en niet terug kunnen. Hier duurde het op de buik rollen en niet terug kunnen ook een week onrustige nachten, zitten in bed heeft hij zelf al snel zelf opgepakt maar ook een aantal onrustige nachten.
tips, accepteren dat dit een tijdje duurt en dat hij vanzelf door gaat hebben dat hij terug kan gaan liggen, wellicht oefenen in zijn bedje overdag.
2 jaar geleden
Ja volgens mij is het ook gewoon een stukje onrust van nieuwe ontwikkelingen. Mijn dochter deed dit ook heel lang. Het nunki dekentje gebruikte ik maar niet meer. Gewoon slaapzakje gaat prima. Huilend wakker had ze ook heel veel. Moet zeggen ze kon al heel snel kruipen en trek zichzelf sinds 2 maanden ook op. Dus daarom denk ik het snelle groeien maakt misschien onrust in de nacht.
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
Hier altijd toe gelaten, dit doet hij al maanden met als resultaat dat hij ...
Oh ja de staan en niet terug kunnen fase, die was ook erg gezellig 😅
De eerste nachten ging ik eruit om haar weer terug te leggen maar dan was het weer gehuil omdat ik haar neer had gelegd. Nog voor ik de deur uit was, stond ze alweer.
Nadien dus maar laten jammeren en er alleen heen gegaan als ik een harde bonk en gehuil hoorde omdat ze omviel.
Toen ik haar met rust liet, had ze wel meteen door “hoe” ze moest vallen en nadien deed ze mooi haar eigen dingetje in bed. Nou trekt ze haar eigen plannetje en hoef ik er niet meer heen. 😅
2 jaar geleden
Reactie op Shenzy1
De e ...
Ja dit doen wij nu ook met zitten. Al schrik ik wel als ze haar hoofd stoot als ze omvalt tegen de bedspijlen.. heel sneu maar ze moet er even doorheen denk ik.
Hier gaat het beter als ik af en toe even kom. Dus ik laat ze gewoon zitten (meestal is ze nog even aan het brabbelen en “roept” ze ons een paar keer) totdat ze écht huilt, en dan ga ik even een kusje geven en leg ik ze weer neer. Meestal hoef ik dit maar 1-2 x te doen en dan valt ze zelf in slaap.
Snachts is wel wat anders. Ze gaat dan vaak rollen naar haar buik en dan trekt ze zich op in kruiphouding en gaat zo zitten. Maar volgens mij doet ze dat half slapend want ze huilt dan al, alsof ze eigenlijk zegt: mama ik wil gewoon slapen maar die ontwikkeling, die gaat gewoon door ❤️😂
Maar ook dan doe ik kusje en leg ik ze weer neer. Gelukkig slaapt ze nog in het ledikant naast ons dus ik hoef er niet helemaal uit of zo.
2 jaar geleden
Reactie op Ninanonowars
Ja dit doen wij nu ook met zitten. Al schrik ik wel als ze haar hoofd stoot ...
Die ontwikkelingen gaan idd zo snel…. Her krijgt ze nou ook een paar tanden door dus daar heeft ze echt last van… We hebben sophie de giraf in haar ledikant maar daar zit ze ook vaak mee tegen de spijlen te slaan 😅. Wat een kabaal geeft dat 🫣
2 jaar geleden
Campingbedje is hier de uitkomst… sindsdien slaapt ze heerlijk! Bij het andere bedje werd ze wakker van het slaan/draaien tegen de spijlen en nu…ligt ze soms in de meest vreemde bochten maar slaapt heerlijk door
2 jaar geleden
Campingbedje is hier de uitkomst… sindsdien slaapt ze heerlijk! Bij het and ...
Wat een goeie, nooit aangedacht. Dit gaan wij ook proberen.
2 jaar geleden
Hier gaat hij ook vaak tegen de spijlen en begint dat even te wenen. Tegen dat ik uit mijn bed ben is het vaak al gedaan. Ik kijk dan even op de videofoon en zie dat hij weer in slaap is gevallen. Mama is wel mooi iedere keer wakker... Overdag slaapt hij nu ook minder lang en merk ik dat hij vaak niet uitgeslapen is.
2 jaar geleden
Reactie op Baby Van Pijkeren
Wat een goeie, nooit aangedacht. Dit gaan wij ook proberen.
🙂ben benieuwd! Hopelijk is het voor jullie ook een uitkomst. Ik heb dan gewoon haar eigen matras er in gedaan hoor!
2 jaar geleden
Reactie op Shenzy1
De e ...
Dit hebben wij nu op dit moment. Heel gezellig inderdaad. Gisteravond wilde hij niet slapen en alleen maar staan. Na 1,5 uur in slaapr gevallen.
Vanmorgen ging het slaapje prima. Nu ligt hij weer op bed en is al 5x gaan staan in een half uur tijd. Ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
valt reuze mee, hier ook een koukleum en een lange mouwen romper, dikke pyj ...
Dit doen wij ook. Warme slaapzak over een romper en pyjama in de winter. Afgelopen winter ook gedaan met zoontje van 4-5 maanden. Die wandelde op de rug de wieg door en zat dan met z’n hoofd of voetjes/kont klem. Zoontje is hier ook alleen maar aan het rollen en gillen af en toe. Wij laten hem ook maar gewoon gaan en gaan af en toe bij hem kijken.