9 Reacties

één jaar geleden

Je hebt hier een babyschaal voor. Maar weet nou niet wat daar de eisen van zijn.

één jaar geleden

Ik heb een bakfiets en in die van mij kunnen we een soort adapter zetten voor de maxicosi.. en dan kan het oudere kindje op het bankje recht voor je zitten. Dus het kan wel. Wij hebben er ook echt specifiek naar gevraagd en alles bekeken vooraf ☺️. 1 nadeeltje wel, volgens mij kunnen niet alle maxi Cosi’s in de applicatie maar dat vond ik nog niet zo erg..

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Ik heb een bakfiets en in die van mij kunnen we een soort adapter zetten vo ...
Oh oké en zit daar dan speciale vering ofzo in? Om die schokken een beetje te dempen

één jaar geleden

Wij hebben een urban arrow en in de adapters voor de maxicosi zitten heel veel vering! Wij hebben haar erin gedaan vanaf 3 maanden, maar sommige doen het al eerder. Zeker in het begin fietste ik ook gewoon rustig, ook al kan hij 25 kmu betekent niet dat je dat zelf hoeft te fietsen hè 🙂 Onze dochter vindt het heerlijk in bakfiets, ze sliep er ook altijd heerlijk in

één jaar geleden

Oh oké en zit daar dan speciale vering ofzo in? Om die schokken een beetje ...
Ah ik zie dat KSSBJ al antwoord.. ik heb ook een urban arrow. Ik heb de adapter nog niet dus ben blij het nu ook te lezen 😃 dat er wel echt veel vering in zit! Wij hebben kussentjes in de bakfiets gemaakt voor ons zoontje nu. Hij valt vaak in slaap maar is wel vrij hard in mijn beleving vandaar de kussentjes ☺️..

één jaar geleden

Reactie op KSSBJ

Wij hebben een urban arrow en in de adapters voor de maxicosi zitten heel v ...
Super dankjewel! Idd ik heb nu elektrische fiets ook en fiets met mn zoontje nooit hard maar schrik soms echt van sommige ouders.. ik vind t idee ook zo eng misschien zo’n kleintje in zo’n fiets zo kwetsbaar maar goed dat is mn eigen idee😂 Klinkt wel goed!

één jaar geleden

Super dankjewel! Idd ik heb nu elektrische fiets ook en fiets met mn zoontj ...
Vooral in de maxicosi zitten ze denk ik juist heel veilig, het is toch een soort kooitje waardoor ze beschermt worden. Ik heb ook wel eens op vakantie met haar gefietst met een zitje aan het stuur, dat voelt voor mij juist veel kwetsbaarder. Maar is misschien ook wat je gewend bent

één jaar geleden

Wij hebben zelf een urban arrow en hebben een babyschaal. Daar ben ik nooit echt fan van geweest. Onze dochter ging daar pas in toen ze een maand of zes was, maar alsnog vond ik dat geen fijn ding. Dus die zou ik niet aanraden, helemaal niet voor een kleintje van 3 maanden. Ik heb idd wel goede verhalen gehoord over de adapters voor de maxi cosi. Daar liggen ze echt wel stabiel in! V

één jaar geleden

Wij hebben een Dolly met maxicosi adapters en die veren inderdaad enorm mee. Mijn dochter heeft daar vanaf dat ze een maand was in gelegen en ze sliep heerlijk in de bakfiets. Nu is ze 1,5 en zit ze op het bankje naast haar grote broer. Echt een van de beste aankopen ooit, de kids vinden het geweldig en het voelt veel veiliger dan in een voor- of achterzitje op de fiets omdat de fiets door de bak veel stabieler is.