11 Reacties

2 jaar geleden

Misschien sprong 6?

2 jaar geleden

Reactie op Marloess-

Misschien sprong 6?
Dat denk ik idd ook

2 jaar geleden

Denk sprong 6, mijn zoontje is precies hetzelfde!

2 jaar geleden

Heeft hij geen oorontsteking? Dan doet plat liggen en het zuigen aan de fles pijn.. weet niet hoor maar dat heeft mijn zoontje gehad een tijdje geleden

2 jaar geleden

8 maanden?

2 jaar geleden

Sprong en slaapregressie spelen rond deze tijd op. Super heftig (wij hebben thuis ook een baby die zich soms ontpopt tot een heks... Zucht). De enige hoop is: "het is een fase en het wordt weer beter". Sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Elne1992

Heeft hij geen oorontsteking? Dan doet plat liggen en het zuigen aan de fle ...
Oké, ja fles gaat lastig. Maar had hem vannacht wel een paracetamol gegeven dus weet niet of het dan daar aan lag maar zeker iets om in de gaten te houden.

2 jaar geleden

Ja hij was 2 mei 8 maand, maar twee weken eerder bevallen dan uitgerekende datum. In de oei ik groei app ook begin sprong 6 zie ik… maar hij doet het al sinds vorige week

2 jaar geleden

Hier soms ook, maar hij krijgt ook allemaal nieuwe tandjes... Dan is eten/drinken langs gevoelig tandvlees ook niet perse fijn!

2 jaar geleden

Naar de dokter geweest voor zijn oortjes, geen oorontsteking gelukkig. Er komen wel tandjes door en ik denk in combinatie met sprong 6. Pfff.. hoop echt dat het een fase is..

2 jaar geleden

Wij hebben ook zo eentje thuis sinds zondag. Ik ben nog uitzoekende wat het kan zijn. Hij is nu iets ouder dan 7,5maand. Volgens de oei, ik groei nadert sprong 6. Kan niet meer alleen spelen, humeurig, hangerig, wel net verkouden geweest maar is opgeklaard, flessen gaan moeilijk.. wat is het ?