33 Reacties

2 jaar geleden

Slaapzak geeft wel rust dat ze er niet onder kan! Of dat ze wakker wordt van de kou:)

2 jaar geleden

Hey hey, mijn zoontje is 6 maanden en wat wij al een hele tijd doen is hem als het ware omsingelen door zijn Voedingskussens maar dan langs de onderkant.. Dus hij ligt dan met zijn gehele onderlichaam in het midden van het kussen.. Dat helpt voor ons goed! Veel succes!

2 jaar geleden

Reactie op Annemarijn25

Slaapzak geeft wel rust dat ze er niet onder kan! Of dat ze wakker wordt va ...
Ze slaapt in haar slaapzak aangezien wij een buikslaper hebben is het heel lastig we hebben al zoveel geprobeerd en niets wilt werken

2 jaar geleden

Reactie op Sosra

Hey hey, mijn zoontje is 6 maanden en wat wij al een hele tijd doen is hem ...
1 voedingskussen.. Geen meervoud, was een schrijffoutje 😊

2 jaar geleden

Reactie op Sosra

Hey hey, mijn zoontje is 6 maanden en wat wij al een hele tijd doen is hem ...
Ze is wel een buikslaper ze draaid van de buik naar de rug continu en begint dan te krijsen

2 jaar geleden

Fedde en kees Lakentje misschien?

2 jaar geleden

Reactie op Tan2021

Fedde en kees Lakentje misschien?
Voor buikslaper ?

2 jaar geleden

Reactie op Jeffrey29

Voor buikslaper ?
Vriendin met een buikslaper gebruikt het ook volgens mij🤔. Misschien op hun site checken

2 jaar geleden

Wij hebben ook een buikslaper die door haar bedje heen schuift. Bij ons draagt ze wel een slaapzak, omdat ze het anders inderdaad koud krijgt als ze onder de dekens uit schuift. De slaapzak werkt hier prima. Ze ligt wel eens schuin of een beetje tegen de zijkant aan, maar lijkt hier dan geen last van te hebben.

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt dan wel in een slaapzak en ligt ook tegen de tralies aan, omgekeerd (dus hoofd bij voeteneind), op zijn zij enzovoort. Ik laat hem lekker zijn gang gaan, kan volgens mij niet zoveel kwaad. Laatst lag hij op zijn buik en werd huilend wakker, toen heb ik hem wel op zijn rug gelegd. Maar dan slaapt hij binnen een minuut weer. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken dat ze zo bewegelijk is. Als ze het niet koud heeft zonder lakentje natuurlijk! Succes en ik hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden, goede nachtrust is ook belangrijk 😊

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Mijn zoontje slaapt dan wel in een slaapzak en ligt ook tegen de tralies aa ...
Heel erg bedankt voor je tip ik ben vergeten te zeggen dat Destiny een buikslaper is

2 jaar geleden

Wij hebben dit probleem ook en hij draait gewoon in zijn slaapzak. We hebben nu een nunki lakentje als goed is komt die hier niet onderuit we gaan dit proberen. Ben benieuwd of dit dan wel werkt

2 jaar geleden

Wij stoppen slaapzak in bij voeteneind… Verder ligt zij onder een lakentje en dekentje waarbij we aan beide zijde knuffels bij de spijlen hebben gedaan zodat alles wat strakker zit. Wij hebben ook een ander laken dwars over het dekentje zodat we meer laken hebben om haar strak ik te pakken… Wij hadden onze dochter ook beter houdini genoemd maar met deze methode blijft ze wel lekker liggen omdat ze geen kant opkan 😅

2 jaar geleden

Reactie op Jeffrey29

Voor buikslaper ?
Ja hoor geen probleem! Dochtertje slaapt ook op haar buik hieronder

2 jaar geleden

Hebben jullie er last van of Destiny zelf? In principe kan her geen kwaad als ze door het bed heen gaan zolang er geen dekentje ligt. Mijn zoon is ook een buikslaper en die vind ik altijd anders terug dan dat ik hem heb weggelegd. Zolang hij er niet wakker van wordt zie ik het probleem niet en laat ik hem gewoon gaan.

2 jaar geleden

Dat is gewoon de leeftijd. Ze leren bewegen en ontdekken. Je zult er gewoon even door heen moeten.

2 jaar geleden

Wij gebruiken de snoozzz slaapwikkel. Sindsdien gaat het slapen stukken beter

2 jaar geleden

Onze dame ligt in slaapzak en vind ik altijd omgedraaid in bed!

2 jaar geleden

Lakentje van Fedde&Kees. Dan kan ze niet verplaatsen

2 jaar geleden

Reactie op umral

Lakentje van Fedde&Kees. Dan kan ze niet verplaatsen
Die hebben wij gister ook gehaald geen succes hij wurmt hier ook onderuit. is niet erg dat die draait maar, hij draait in zijn slaapzak om dus de rits zit dan ineens op zijn rug en zakt naar onder.