Beste vader en moeders wij zitten in een lastig parket met onze baby Destiny ondertussen 6 maand oud en wij blijven maar naar boven lopen om haar continu onder de deken te leggen want ze ligt schuin in bed of tegen de tralies aan en dit doet ze in de nacht ook we hopen op een goed advies want Destiny en wij als ouders raken een beetje oververmoeid hierdoor 😥waardoor ze dit ook in de nacht doet ( vanacht 7x ) een hel voor ons want wij moeten ook energy hebben voor de dag
-Een slaapzak werkt niet daar doet ze dit ook mee ze viert bijna een slaapzak feestje in haar ledikant
Wie kan ons helpen met een goed advies ??
Heel erg bedankt
Ja die zit wel onderste boven maar, doordat hij omdraait in de slaapzak zelf gaat zijn rits op zijn rug en draait hij andersom erin. Waardoor dus zijn hoofdje in de slaapzak zit. Gevaarlijk dus!
O ja dat kan misschien wel ga eens kijken is namelijk die van puckababy 4 s ...
Als je puckababy een mailtje stuurt met het probleem sturen ze een gratis buikband op😊 onze dochter had hetzelfde probleem en nu met de losse buikband is het probleem opgelost😁
Mijn dochter ligt al vanaf de geboorte in een puckababy slaapzak en een deken strak ingestopt. Ligt al ruim 6 maanden op de rug en draait of wurmt nooit. Zo te zien heb ik er geluk mee. Enige wat ik kan bedenken is een nauwsluitende slaapzak en zonder deken.