33 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op wianne

Die hebben wij gister ook gehaald geen succes hij wurmt hier ook onderuit. ...
de rits? Zit die niet ondersteboven dan?

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

de rits? Zit die niet ondersteboven dan?
Ja die zit wel onderste boven maar, doordat hij omdraait in de slaapzak zelf gaat zijn rits op zijn rug en draait hij andersom erin. Waardoor dus zijn hoofdje in de slaapzak zit. Gevaarlijk dus!

2 jaar geleden

Deken wegdoen! Slaapzak aan en als ze er zelf geen last van heb prima toch. Onze dochter gaat ook heel het bed door 😅!

2 jaar geleden

Reactie op wianne

Ja die zit wel onderste boven maar, doordat hij omdraait in de slaapzak zel ...
oh joh! Maar dan is de slaapzak te groot, of de nek in ieder geval. Ik heb de nek dichter genaaid bij sommige slaapzakken, is dat geen optie?

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

oh joh! Maar dan is de slaapzak te groot, of de nek in ieder geval. Ik heb ...
O ja dat kan misschien wel ga eens kijken is namelijk die van puckababy 4 seizoenen. Bedankt voor de tip ga dat meteen testen!

2 jaar geleden

Een nunki lakentje van fedde en kees?

2 jaar geleden

Reactie op wianne

O ja dat kan misschien wel ga eens kijken is namelijk die van puckababy 4 s ...
Als je puckababy een mailtje stuurt met het probleem sturen ze een gratis buikband op😊 onze dochter had hetzelfde probleem en nu met de losse buikband is het probleem opgelost😁

2 jaar geleden

Reactie op 1234hoedjevanpapier

Als je puckababy een mailtje stuurt met het probleem sturen ze een gratis b ...
O wat top dan ga ik dat ook doen bedankt voor de tip.

2 jaar geleden

Misschien alleen met slaapzak laten slapen. Onze zoon heeft ook geen deken of laken in bed. Alleen een slaapzak met lange mouwen

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Deken wegdoen! Slaapzak aan en als ze er zelf geen last van heb prima toch. ...
Dit!

2 jaar geleden

Mijn dochter ligt al vanaf de geboorte in een puckababy slaapzak en een deken strak ingestopt. Ligt al ruim 6 maanden op de rug en draait of wurmt nooit. Zo te zien heb ik er geluk mee. Enige wat ik kan bedenken is een nauwsluitende slaapzak en zonder deken.

2 jaar geleden

Het uiteinde van een te lange slaapzak onder het matrasje stoppen. Dan geen deken gebruiken! Hier helpt het.