10 Reacties

2 jaar geleden

Vandaag 2 stapjes achter elkaar. Ook 10 maanden🥰

2 jaar geleden

11 maandjes nu.. loopt langs de tafel maar wel gammel😅 vandaag wilde ze los staan.. duwt mn handen weg

2 jaar geleden

Mijn dochter loopt aan de hand al sinds dat ze 9.5e maand is. Gaat nu af en toe los staan. Steekt zelf wel al over van meubelstuk naar meubelstuk loopt langs de tafels etc haha. Nu wachten op het moment dat ze echt los gaat lopen 🥰 ze is 10.5e maand

2 jaar geleden

Mijn zoontje wordt 23 aug 1 jaar vanaf zijn 10e maand loopt hij dus nu loopt en rent hij

2 jaar geleden

Onze zoon van 10 maanden staat sinds een week en loopt aan de bank met mini stapjes. Maar los lopen nog niet.

2 jaar geleden

10.5 maand loop vlot langs alles wat ze tegen komt. Kan aan 1 hand mee lopen. Staat af en toe los, maar nog geen losse stapjes gezet.

2 jaar geleden

Mijn dochter loopt als een bejaard vrouwtje achter haar rollator (loopkar) en aan de hand loopt ze alsof ze dronken is. Maar ze wil wel erg graag! Ik denk dat het niet lang meer gaat duren.

2 jaar geleden

Ik zette ons zoontje op zo'n loopfiets en hij ging als een speer... Maar lopen zelf kan hij nog niet 🤣

2 jaar geleden

Onze dochter van 22 september loopt langs meubels, achter haar loopwagentje en aan de hand maar nog niet los. Ze begint nu wel met oversteken tussen meubels. Ben benieuwd!

2 jaar geleden

Vandaag stond ze 2x los midden in de kamer, heeeel benieuwd wanneer ze loopt 🤩