9 Reacties

2 jaar geleden

Banaan met pindakaas, op de boterham met een beetje boter?

2 jaar geleden

Nee gaat er heel moeilijk in. Ik heb vandaag voor het eerst appel met kiwi en pindakaas en dat ging iets beter

2 jaar geleden

dan geen pindakaas toch? Probeer je het gewoon weer over een paar maanden. Mijn zoon eet het ook vrijwel nooit

2 jaar geleden

Ik zou er ook niet zo’n punt van maken. Over een poosje gewoon weer proberen, hier wordt het ook bijna niet gegeten. Komen ook steeds weer nieuwe “regels” en adviezen bij. Gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt

2 jaar geleden

Hier ook geen pindakaas fan. Ik biedt t ook niet aan weer want anders eet ze het brood gewoon niet

2 jaar geleden

Hier ook geen pindakaas fan. Ik biedt t ook niet aan weer want anders eet ze het brood gewoon niet

2 jaar geleden

Mijn zoontje eet pindakaas wel met banaan en kokos yoghurt van Ella's Kitchen. Op brood krijgt hij het niet weg. Is veelste plakkerig. Hij weigert zn brood dan. Dus elke week krijgt hij hier dat toetje met een eetlepel pindakaas, helaas het enige dat werkt 🤷🏼‍♀️.

2 jaar geleden

Ik lust het ook niet.. Kan toch gewoon dat je kindje iets niet lust? Ik zou nie 'tblijven pushen.

2 jaar geleden

Je hebt ook zonnebloempit pasta. Misschien lust hij dat wel? Ook net zo gezond als pindakaas alleen net een ander smaakje. Laatst gekocht bij de Jumbo.