15 Reacties
2 jaar geleden
Alle kleding voor baby's is gemaakt met het dragen van een luier in het achterhoofd. Ook van zwemkleding kun je dus gewoon de goede maat kopen, ook hier zal een luier gewoon goed in passen.
2 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Alle kleding voor baby's is gemaakt met het dragen van een luier in het ach ...
Aaaaahh oke, Ik dacht past dat wel haha.
2 jaar geleden
Reactie op LavS
Ik heb voor onze dochter een wasbare zwemluier. Ideaal, want die kan je op ...
Is dat handig op vakantie?, Hoe werkt dat precies?. Neemt het alles op?.
2 jaar geleden
Is dat handig op vakantie?, Hoe werkt dat precies?. Neemt het alles op?.
Een zwemluier, of het nou wasbaar of wegwerp is, laat plas door en vang poep op. Maar mijn dochter heeft nog nooit tijdens het zwemmen gepoept. Na het zwemmen de luier uitspoelen en laten drogen. Als er wel in gepoept is kan je het eruit schudden boven het toilet en dan wassen. Voor het gemak zou je er twee aan kunnen schaffen, dan kan je die afwisselen. En voor de handigheid een wetbag erbij waar je je natte spullen in kan doen is ook wel handig!
Happy bear heeft heel betaalbare zwemluiers, die verkopen ze zelfs bij babydump en Hoogvliet. Bij nappys.nl verkopen ze veel verschillende merken. Ik heb er zelf eentje van Lighthouse.
2 jaar geleden
Aaaaahh oke, Ik dacht past dat wel haha.
Aangezien een zwemluier alleen de ontlasting opvangt, zijn deze veel dunner dan gewone luiers. Daarom lijken die broekjes ook kleiner 😉
O en maak niet de ultieme ouder fout dus thuis vast de zwemluier aan te doen 🙈😂 ik heb het zelf niet gedaan, maar ik ken er genoeg
2 jaar geleden
Reactie op LavS
Een zwemluier, of het nou wasbaar of wegwerp is, laat plas door en vang poe ...
Dankjewel, Zal eens kijken
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Aangezien een zwemluier alleen de ontlasting opvangt, zijn deze veel dunner ...
Haha want dan gaat het mis🤣
2 jaar geleden
Reactie op LavS
Een zwemluier, of het nou wasbaar of wegwerp is, laat plas door en vang poe ...
Doe je over die zwemluier nog het badpakje of broekje?
2 jaar geleden
Over de luiers al genoeg tips gekregen zie ik. Ik gebruik voor mijn 9 maand oude dochter een zwempak maar ga even kijken naar een bikini, super vervelend met verschonen
2 jaar geleden
Als je er een zwemluiers onder zou doen dan past een maatje 80 net iets beter dan met een normale luier merk ik. Ik heb hier in t dorp bij van Tilburg een hele schattige gekocht gewoon in de maat van onze dochter. Deze zit met een zwemluier net iets beter dan met een normale maar t kan gewoon beide. Daar zijn ze ook op gemaakt tot de 2 jaar heb ik mij laten vertellen en anders zou t op t etiket staan🤷🏻♀️ maar daar heb ik echt nooit naar gekeken haha