33 Reacties
2 jaar geleden
Zo bizar hoe het allemaal kan verschillen. Mijn zoon is volgende week 6 maanden en weegt al 9 kilo🤣 hij is nu 68 cm. Volgens cb groeit hij prima op zijn lijn. Ik heb nu wel al moeite om hem lang vast te houden 🙈
2 jaar geleden
Mijn zoon is net 7 maanden
Weegt 9,5 kg en is 75 cm lang
Hij groeit en ontwikkelt zich zo rap. Heeft de afgelopen maand ook echt een groeispurt gehad, binnen 1 maand tijd ging hij van maatje 74 naar 80!!! Ik vraag me af wanneer de groei een beetje gaat afremmen ben bang dat we binnenkort maatje 86 mogen begroeten.
2 jaar geleden
Voor het laatst gewogen met 5,5 maand en toen tikte hij de 8,6 kilo aan en 74 cm. Dus het is best een flinke jongen. Ik durf ook te zeggen dat zijn favoriete momenten van de dag eten is (net als zijn moeder)
Ik vind de lijn van je dochter er echt niet gek uit zien. Ze groeit ook gewoon op haar eigen lijntje. De ene baby eet nou eenmaal als een slootgraver en de andere baby heeft genoeg aan minder. Is bij ons volwassenen ook zo toch.
2 jaar geleden
Ze is toch mooi in proportie? Wat was haar geboorte gewicht? Die van mij is ook niet heel groot (wel precies op de gemiddelde lijn) maar hij was ook maar net 3 kg toen hij geboren werd met 41+3 .. weegt nu 8180 en is 68,5 cm. Ik ken baby’s van 5 maanden die groter zijn.. maar goed elk kindje groeit op zn eigen tempo toch!
2 jaar geleden
Pff hier was ze te klein. Met 64cm en 7300 gram (wel een dikkerdje) kindjes hebben groeispurten, de ene heeft een sneller metabolisme dan de andere, de ene beweeglijker dan de andere. Ze werken met gemiddelden als referentie. Er moeten ook kindjes boven en onder die gemiddelden zitten. Il zou het me niet echt aantrekken als ze goed eet en vrolijk is