7 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb ook altijd een moeilijke drinker gehad. Oplossing bij ons was om de flessen in bed te geven. Voor het slapen gaan in haar donkere kamer. Dan drinkt ze het beste. Ze drinkt nu tussen de 100-150 cc per keer en krijgt 4 of 5 flessen. Ik kom vaak in totaal uit op 600/700 cc over de hele dag.
2 jaar geleden
Reactie op September21Baby
Ik heb ook altijd een moeilijke drinker gehad. Oplossing bij ons was om de ...
Ook geprobeerd inderdaad in de slaapkamer… maar hij drinkt maar 2 - 3 keer 180… hij eet wel goed vaste voeding en drinkt best veel water.
2 jaar geleden
Reactie op Romy van Dijk
Ook geprobeerd inderdaad in de slaapkamer… maar hij drinkt maar 2 - 3 keer ...
O hier krijg ik er ‘s ochtends en ‘s avonds ook met veel moeite 210+7 in. Moet haar echt afleiden met boekjes lezen wil ze ze leeg drinken.
Overdag lukt hier al een poosje niet meer. Dus inderdaad veel water aanbieden. En ze krijgt 200 gram fruit, 200 gram groente, een heel broodje en als tussendoortjes mini rijstwafeltjes of maisvingers. Dus heb niet het idee dat ze iets te kort komt😅
2 jaar geleden
Ons mannetje begon eergister ook ineens heel slecht te drinken. De laatste fles wilde hij helemaal niet. Nu denk ik dat het door z'n tandjes komt, die nu doorkomen. 2 onderste snijtandjes. We hebben de fles ieder minder warm gemaakt, en hij drinkt het stuk beter! Waarschijnlijk prikte de hele warme melk aan z'n tandvlees
2 jaar geleden
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/tot-wanneer-flesvoedingen-OaXdlo
2 jaar geleden
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/tot-wanneer-f ...
Dankuuuu
2 jaar geleden
Herkenbaar hoor. De eerste fles in de ochtend is een drama. Drinkt max 130. De rest vd fles doe ik in een bakje, met een halve eetlepel fijne granen. Wordt een dun papje en dat geef ik met een lepel. Vind meneer heerlijk.
2e fles gaat ook lastig, dus dan krijgt hij er ook fruit bij.
3e fles gaat altijd wel goed.
Laatste fles gaat redelijk..meestal 150. Tussendoor zorg ik voor fruit en groentehap. Ik ga deze week starten met Liga..ik zorg voor water tussendoor..
Hij wordt snachts niet wakker dus ik ga er vanuit dat hij genoeg binnenkrijgt, hij groeit ook goed. Maar ik ben blij als die flesvoedingen weg zijn. Het is soms echt een strijd 🥲